Bedste Disney Film.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2008

Tynen

Skønheden og Udyret og Aladdin (L)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2008

Honningblomst

AEldur skriver:

Det er el det samme næsten?

Synes jeg bestemt ikke...humoren i pixar er en anden...eller dvs der er faktisk humor i Pixars...;)

Anmeld

2. august 2008

heaven

løvernes konge(L)(L) i loooove it, og kan stort set alle sætningerne udenad... til stor irritation for min mand når vi går i barndom og ser den(L)

Jannie.

Anmeld

2. august 2008

Mimic

Aladdin... helt klart... kan filmen udenad...8D
ellers er der jo løvernes konge og fra pixar er det helt klart ratatouille:)) den er så sød:))

(H) fra linda

Anmeld

2. august 2008

MorCamilla

Helt klart skønheden og udyret...

Elsker disney..(L)

Kasper gav mig en ny disney film, som hedder "fortryllet" den kan albefales, den er bare rigtig sød... Hvor tegnefilms mennesker kommer ind i den virkelige verden og skal lære at begå sig ind til de kan komme tilbage til tegnefilmsverdenen...

Knus fra Camilla.

Anmeld

2. august 2008

Sebastians Mor

Fortryllet den vil jeg rigtig gerne se.

Anmeld

2. august 2008

..

Helt klart Bambi :)

Anmeld

2. august 2008

SaNiNa

har to

Skønheden og udyret ogløvernes konge (den første) kan satdig sætte mig til at se dem...

Anmeld

2. august 2008

Smølf

Yndlings Disney film er helt klart KEJSERENS NYE FLIP.
Den på dansk...
Jeg synes der er ret meget voksen humor i den også og jeg har ligget flad af grin til den mange gange:)).

KH Neta

Anmeld

2. august 2008

Kvindemin

[citat][f][småt]Eva skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]AEldur skriver:[/småt][/f] Det er el det samme næsten?[/citat] Synes jeg bestemt ikke...humoren i pixar er en anden...eller dvs der er faktisk humor i Pixars...;)[/citat] Det er nu sandt nok, der er mere 'voksen' humor i Pixars, hvor de gamle Disney film bare er rigtig søde. Tror bare fremtidens Disney - bliver Pixars. Hvis i forstår? :p Dengang var det jo Løvernes konge mm. der var sjov :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.