Hvorfor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

762 visninger
10 svar
0 synes godt om
12. oktober 2010

camsko88

hvorfor siger alle at det at skulle ha en baby er dyrt?

vi har næsten alle tingene hjemme til den lille ( vi mangler bare barnevognen) og lige pt. har vi brugt omkring 1050 kr. det sys jeg da ikke er vildt, barnevognen kommer til at koste omkring 5000 kr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2010

Lise

Fordi de også skal ha bleer, gummistøvler, sko, sandaler, flyverdragter, flere bleer, flere sko, flere flyverdragter, og endnu flere bleer

Anmeld

12. oktober 2010

camsko88

Lise skriver:

Fordi de også skal ha bleer, gummistøvler, sko, sandaler, flyverdragter, flere bleer, flere sko, flere flyverdragter, og endnu flere bleer

hehe ja self men tænkte nu bare til start, så i tv en der brugte 26.000 kroner og det var kun ting som eks, seng, stol barnevogn osv. ikke tøj eller andre ting man skal bruge i starten.

Anmeld

12. oktober 2010

wamse

camsko88 skriver:

vi har næsten alle tingene hjemme til den lille ( vi mangler bare barnevognen) og lige pt. har vi brugt omkring 1050 kr. det sys jeg da ikke er vildt, barnevognen kommer til at koste omkring 5000 kr.

Har i så ikke fået en del foræret?

Anmeld

12. oktober 2010

camsko88

wamse skriver:

Har i så ikke fået en del foræret?

vi har fået en højstol og en madras, resten er købt brugt eller på udsalg

Anmeld

12. oktober 2010

Lise

Jamen, ja - jeg synes bestemt ikke det er udstyret der er det dyre af det. Altså, man kan jo selv bestemme om man vil købe tingene brugt på den blå avis, eller man skal have det fineste fine... det som virkelig kan få vores husholdningskonto til at skrabe bunden er de evindelige bleer, sko og tøj, tøj, tøj..de vokser jo de skarn...

Anmeld

12. oktober 2010

frk Jensen

camsko88 skriver:

Nej det kan godt gøres billigt..

jeg købte tremmeseng til 200 kr, puslebord til 200 kr (billigt igennem min fætter) barnevogn godt nok ny emmaljunga 5000 på udsalg.
Triptrap stolen til et par 100 tror jeg nok... ammepuden fandt min mor på loppen til en 20ér (som jeg slet ikke fik brugt)
Badekar og puslehynde i bilka til halv pris.

Anmeld

12. oktober 2010

wamse

camsko88 skriver:

vi har fået en højstol og en madras, resten er købt brugt eller på udsalg

Jeg købte stort set alt brugt til Lærke og sengen fik vi foræret, men kunne godt nok ikke holde det så langt nede som jer da. Bare en ordenlig autostol trækker op. Højstolen købte vi først da hun skulle bruge den. Det vi brugte penge på var: bleer, tøj(det meste var brugt), sengetøj, stofbleer, puslebord(brugt), ammepude, badekar, barnevogn(brugt), autostol(på udsalg), sutter, rangler, babyalarm,.....tror ikke der var mere

Anmeld

12. oktober 2010

Mor til prinsessen :-)

camsko88 skriver:

Ja jeg synes heller ikke det har været så dyrt som jeg har fået af vide.....
Er kommet frem til det er så dyrt at have børn som man selv gør det til!!
og når de bliver født så er de dyrere nogle måneder end andre måneder er jeg sikker på..... Men så må man bare priotere :-)

Anmeld

12. oktober 2010

bagger26

Nej 26.000 er også vildt mange penge bare for udstyr.. Men hvis de har penge til det, så må de jo selv bestemme hvad de bruger dem på..

Men syntes godt nok også 1050 kr er vildt lidt, i må dælme have fundet nogle gode tilbud.

Bare det at skaffe bleer, huer, strømper, bodyer, bukser, trøjer, heldragte, natdragte, jakke, pudslebord, pudslepude, gylpekulde, div salver, badekar, lagner, dyne, sengetøj, seng, sengerand, termometer, neglesaks, pusletaske, lidt legetøj, autostol... Så syntes jeg ikke 1050 rækker langt, selvom alt er købt brugt og på tilbud... Så i har været gode til at skaffe det billigt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.