Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvor er det typisk... Har lige fået fast job i form af en afløser stilling i første omgang.
Så går jeg hen og bliver syg... Lungebetændelse.. Blev ret upopulær da jeg ringede og sygmeldte mig.
Et lille "opstød" her fra
~ Buito ~
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hold da kæft hvor surt
god bedring
Øv hvor er det bare rigtig surt..
Rigtig god bedring
Tak skal i ha i to. Endnu mere surt, er det at det virker som om at min arbejdsgiver ikke lige forstår at jeg ikke bare kan tage mig sammen og tage på job.
Men har virkelig ikke kræfter/luft lige nu. Skal først og fremmest tænke på mig selv og den bette. Er gravid i 18. uge
det er bare typisk sådan noget, og selvom man gerne vil passe på sig selv, så har man det bare ikke 100% godt med at melde sig syg...
træls altså!!!!
Thumbs down Rigtig god bedring til dig
Ni-ko-li-ne skriver: det er bare typisk sådan noget, og selvom man gerne vil passe på sig selv, så har man det bare ikke 100% godt med at melde sig syg... træls altså!!!!
Det er rigtig træls.
Buito skriver: Hvor er det typisk... Har lige fået fast job i form af en afløser stilling i første omgang. Så går jeg hen og bliver syg... Lungebetændelse.. Blev ret upopulær da jeg ringede og sygmeldte mig. Et lille "opstød" her fra ~ Buito ~
Ej hvor er det træls....
Der er bare meget lungebetændelse i omløb lige pt, synes jeg. Men god bedring til dig og håber din arbejdsgiver bærer over med dig...
VH Kloster
Tak skal i ha' allesammen. Synes det går lidt bedre, men energien og luften mangler
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128