Hvor er det typisk!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

792 visninger
13 svar
0 synes godt om
12. oktober 2010

Janni.

Hvor er det typisk... Har lige fået fast job i form af en afløser stilling i første omgang. 

Så går jeg hen og bliver syg... Lungebetændelse.. Blev ret upopulær da jeg ringede og sygmeldte mig. 

Et lille "opstød" her fra 

~ Buito ~

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2010

SoffiLine

hold da kæft hvor surt

god bedring

Anmeld

12. oktober 2010

Anne G

Øv hvor er det bare rigtig surt..

Rigtig god bedring

Anmeld

13. oktober 2010

Janni.

Tak skal i ha i to. Endnu mere surt, er det at det virker som om at min arbejdsgiver ikke lige forstår at jeg ikke bare kan tage mig sammen og tage på job.

Men har virkelig ikke kræfter/luft lige nu. Skal først og fremmest tænke på mig selv og den bette. Er gravid i 18. uge 

~ Buito ~

Anmeld

13. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

det er bare typisk sådan noget, og selvom man gerne vil passe på sig selv, så har man det bare ikke 100% godt med at melde sig syg...

træls altså!!!!

Anmeld

13. oktober 2010

Pige2009

Thumbs down Rigtig god bedring til dig

Anmeld

13. oktober 2010

Janni.

Ni-ko-li-ne skriver:

det er bare typisk sådan noget, og selvom man gerne vil passe på sig selv, så har man det bare ikke 100% godt med at melde sig syg...

træls altså!!!!

Det er rigtig træls. 

Anmeld

13. oktober 2010

Kloster

Buito skriver:

Hvor er det typisk... Har lige fået fast job i form af en afløser stilling i første omgang. 

Så går jeg hen og bliver syg... Lungebetændelse.. Blev ret upopulær da jeg ringede og sygmeldte mig. 

Et lille "opstød" her fra 

~ Buito ~

Ej hvor er det træls....

Der er bare meget lungebetændelse i omløb lige pt, synes jeg. Men god bedring til dig og håber din arbejdsgiver bærer over med dig...

VH Kloster

Anmeld

13. oktober 2010

Koen.

God bedring søs, du lød godt nok os som en syg hund i tlf

Anmeld

14. oktober 2010

Janni.

Tak skal i ha' allesammen. Synes det går lidt bedre, men energien og luften mangler 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.