øv (min fødselsdag)...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

564 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. oktober 2010

Vidunderligeunger

Min kæreste og mig er inviteret til 30 års fødselsdag d. 20 november, når jeg fylder 21 år...

og inderst inde så GIDER jeg bare ikke til den lorte fødselsdag ved min kærestes kammerat - for det er MIN fødselsdag, og det er en lørdag. Ville bare så gerne holde min egen fest den dag med de folk jeg holder af, men hvis jeg skal holde det, så skal kæresten ikke med, han tager op til kammeraten (hvilket er helt ok, da vi har fået invitationen for 2 mdr siden, inden jeg snakkede om fødselsdag).

Men når jeg så snakker om at jeg måske ikke vil med, for lige at tjekke temperaturen på humøret, så siger han at han rigtig gerne vil have jeg tager med, og at det bliver hyggeligt osv osv...

Skal jeg pakke den lille pige på 5 år væk, og tage afsted, eller sige god fest jeg vil SELV holde noget

HELP...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2010

Barbamama

hmmmm jeg ville vælge at være 5år. Jeg ville ikke gøre noget på min fødselsdag som jeg ikke gad. Jeg har før været til en vængefest på min fødselsdag men det var noget jeg rigtig gerne ville og så gjorde det ingenting at jeg ikke blev fejret den dag. Men hvis jeg blev inviteret til noget jeg virkelig ikke gad på min fødselsdag ville jeg springe det over.

Anmeld

12. oktober 2010

AnneBJ

michella80 skriver:

hmmmm jeg ville vælge at være 5år. Jeg ville ikke gøre noget på min fødselsdag som jeg ikke gad. Jeg har før været til en vængefest på min fødselsdag men det var noget jeg rigtig gerne ville og så gjorde det ingenting at jeg ikke blev fejret den dag. Men hvis jeg blev inviteret til noget jeg virkelig ikke gad på min fødselsdag ville jeg springe det over.

Enig! Hvis du ikke har lyst, og er afklaret med at holde føsdag uden kæresten, så er det den lille (føsdags)pige på 5 år der bestemmer.. Ens føsdag skal være fuld af ting man kan lide og har lyst til!

Anmeld

12. oktober 2010

frk Jensen

BlyViol skriver:

Min kæreste og mig er inviteret til 30 års fødselsdag d. 20 november, når jeg fylder 21 år...

og inderst inde så GIDER jeg bare ikke til den lorte fødselsdag ved min kærestes kammerat - for det er MIN fødselsdag, og det er en lørdag. Ville bare så gerne holde min egen fest den dag med de folk jeg holder af, men hvis jeg skal holde det, så skal kæresten ikke med, han tager op til kammeraten (hvilket er helt ok, da vi har fået invitationen for 2 mdr siden, inden jeg snakkede om fødselsdag).

Men når jeg så snakker om at jeg måske ikke vil med, for lige at tjekke temperaturen på humøret, så siger han at han rigtig gerne vil have jeg tager med, og at det bliver hyggeligt osv osv...

Skal jeg pakke den lille pige på 5 år væk, og tage afsted, eller sige god fest jeg vil SELV holde noget

HELP...

hehe.. enten være tøsesur eller også NYDE at i skal feste.. Tænk at du kan tage afsted ( self med ny kjole, lækkert hår osv ) og bare nyde at du kan drikke dig fuld UDEN at det er dig der skal rydde op efter det dagen efter..

Anmeld

12. oktober 2010

Mor-til-asta-09

BlyViol skriver:

HELP...

Jeg synes da bestemt du skal holde din egen fødselsdagsfest.. Og dem der så vil deltage, deltager Hvorfor skal du droppe din egen fødselsdag..

Anmeld

12. oktober 2010

SoffiLine

Jeg ville nom gå på kompromis og ta med, når nu invitationen er kommet for længe siden og hvem vil gå glip af en fest. Du kan evt holde din egen weekenden før eller efter  

og bare fordi i tage til dn 30 års betyder det ikke at du ikke kan få en god og dejlig dag alligevel

Anmeld

12. oktober 2010

sandratobias

Zyz nu du ska holde din egen fødselsdagsfest... Og da især hvis du ikk har lyst til at tage med til den anden...

Anmeld

12. oktober 2010

Vidunderligeunger

hm... det er sådan en tema fest  (afterski) så kjole kan jeg ikke komme i, men kan se gøre noget ud af alt det anet

Tak for jeres svar.. blev ikke så meget klogere hehe, da jeg jo gerne vil med og feste sammen med kæresten, og kan jo også holde min egen fest en anden dag. Men nu ser vi.. ender nok med jeg bakker ud dagen inden og holder abefest med veninderne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.