Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Macrolf skriver: Hej.Jeg leder desperat efter en Cirkeline dukke 25 cm med sådan noget garn hår. Er der nogen der ligger inde med en eller der ved hvor jeg kan finde den? De har den på biblioteket og Smilla elsker den!God aftenRikke
Hej.Jeg leder desperat efter en Cirkeline dukke 25 cm med sådan noget garn hår. Er der nogen der ligger inde med en eller der ved hvor jeg kan finde den? De har den på biblioteket og Smilla elsker den!God aftenRikke
Jeg har desværre kun fundet hende i 34 cm hun er ikke til af finde nogle steder
http://mini-bambini.dk/webshop/catalog/krea-dukke-cirkeline.html
Du kan købe dem i netto
Jeg har købt min i netto. Hvis du ikke kan finde den må du godt købe min. Malou leger ikke så meget med den.
Zette skriver: Jeg har købt min i netto. Hvis du ikke kan finde den må du godt købe min. Malou leger ikke så meget med den.
Jeg ville prøve i KREA
Macrolf skriver: Nej hvor er det bare sødt af dig, tak. Tager lige ud og tjekker Netto i morgen i Middelfart og Kolding. Hvor lang tid siden er det I har købt den?
Nej hvor er det bare sødt af dig, tak. Tager lige ud og tjekker Netto i morgen i Middelfart og Kolding. Hvor lang tid siden er det I har købt den?
2 måneder tror jeg
Kirle skriver: Jeg ville prøve i KREA
Zette skriver: 2 måneder tror jeg
Macrolf skriver: Den er udgået i Krea
Den er udgået i Krea
Ærgeligt! Også i butikkerne?? Var da i KREA for nogle uger siden, fields, og der havde de den da?!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128