Rose <3 skriver:
Ved min sag var vi der IKKE sammen, da det var faderskabssag... Men ved jer, kan jeg kun forstille mig, at I skal være der sammen. Jeg vil da stærkt gå udfra, at han ikke får lov til at fyre div. skyt af, men at det skal være en "sorber" dialog. (Selvf. begge veje)
De ligger jo vægt på at din dreng ikke er ældre, og at han er 100% afhængig af dig. Men at han samtidig skal opbygge et forhold til bio....
Jeg forstår sørme godt du synes det er hårdt, når han "teer" sig. skriver du pænt tilbage til ham, eller falder du i?
De få gange jeg har haft kontakt via FB med Nicolaj, og han begynder at tee sig, svare jeg pænt tilbage og når han køre der for langt ud, svare jeg simpelthen ikke... Vil slet ikke nedlade mig sig til at falde ned på hans stadie...
vil mene det er en blanding af begge dele, nogen gange er jeg nok faldet i, men prøver virkelig at holde den sober og gentage mig selv i sætningen som vil du venligst kontakte statsamtet
det er rigtig hårdt, havde man vist man ikke ville skulle slås evig og altid men det er desværre den udsigt det er 
og havde da håbet at forvaltningen derfor også ville sige at pga vores anstrængte forhold ville sige vi skal se tiden an med en langsom men sikker process i samværet således vi kan udvikle tillid til hinanden som de forældre vi er for vores søn. istedet for bare at hive noget ned over hovederne på os.
jeg skal jo sørge for min søn er tryg ved samvær og hvis jeg selv er utryg og et virvar af følser fordi man ikke kan reagere, fordøje og filosofere før han igen står her så gisner jeg da om hvordan det kan påvirke den lille...
jeg vil for alt i verden ikke bebrejdes af min søn for ikke at have den rigtige kontakt til sin bio far og det vægter jeg også, at han selv kan vælge fra og til når han blir voksen...men indtil da er det mit livsjob at sørge for en tryg stabil opvækst...