Hvor mange penge bruge i da i skulle til at have baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2010

Laulund87

Omkring 20.000 kr tror jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2010

Jibbe

Vi har brugt omkring 25.000 men har så heller ikke sparet på noget. Så har vi købt ting i neutrale farver som også kan bruges til næste barn uanset om vi får en pige eller dreng

Anmeld

6. februar 2011

annec

Er der andre?

Anmeld

6. februar 2011

Kofoed.

Altså nu venter jeg tvillnger og skal alt være nyt, så er det 20-25000 UDEN tøj. Så jeg er allerede begyndt, at kigge efter nogle brugte ting og sager, jeg vil dog have ny barnevogn og den jeg vil have koster 8000 inkl lifte.

Så sig til hvis der er nogle der vil af med noget, hehe.

Anmeld

6. februar 2011

Zeus

annec skriver:

hej Er interesseret i at høre hvor mange penge man egentlig bruger når man skal til at købe alle baby ting?

Omkring 13.000 kr tror jeg, hvis ikke mere..  Og vi købte stort set alle de store (dyre) ting på én gang, da ønskebørn havde 20% rabat, så ehm...

Anmeld

6. februar 2011

GitteC78

Vi brugte 6000 kr på en start pakke fra ønskebørn som indeholdt barnevogn, lift, seng, pudslebord, tremmeseng, badekar, kar til hoved og bagdel, dyne, sengetøj, lagen, sedel, madrasser til lift, barnevogn og seng og pudsle taske...

Anmeld

6. februar 2011

Mka

Vi har købt lidt på udsalg nu her.

Barnevog+lift 7000

Autostol 1000

Seng, kommode, puslebord 3000

Vugge 1200

Vi har fået en masse tøj af familie og venner.

Vi har også selv købt lidt tøj, lidt bleer, sut, sutteflaske, madres, sengerand til seng og en til vugge, stofbleer, dyne, sengetøj.

Tror lige det er det jeg kan komme på, og så mangler vi stadig nogle ting, fx baby alarm som også koster.

Og så skulle vi lige male værelse, gardiner og lampe

Så vel ca 16000. Uhhh det var mange penge

Anmeld

6. februar 2011

Majbriteriksen

Til den 1 søn ca. 25.000, men så var alt stort set også nyt.

Til nr. 2 købte vi nye madrasser til lift og barnevogn og et par småting-men kom ikke over 1000 kr tror jeg 

Anmeld

6. februar 2011

<3

Vi købte to brugt pakker til samlet set 5000 og der fik vi det hele. Barnevogn der var Tænk testvinder, kravlegård, seng, en masse legetøj som min søn stadig leger med og ca. pigetøj til de første 2-3år. Der manglede dog klapvogn og puslebord. Kan anbefale IKEAs til 179kr. Så når der har været nok uheld så kan man nemt og smertefrit skifte den ud. Forstår ikke helt alle de "smarte" løsninger hvor puslebordet også er skrivebord, reol mm. Der gik ikke mange uger før der både havde været det ene og andet uheld på det bord og nej ville ikke bryde mig om at bruge det til andet end puslebord

Vi vil helt klart gøre den løsning igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.