Hvor gamle, i trip trap stol?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2010

twinboys

Loa skriver:

Udover baby indsatsen?

Jeg har ikke baby indsats i min så det var uden den og så dyne godt rundt i siderne og bag på bebs...

Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2010

Loa

twinboys skriver:

Jeg har ikke baby indsats i min så det var uden den og så dyne godt rundt i siderne og bag på bebs...

Majbritt

Oki doki..... Tak

Anmeld

12. oktober 2010

Loa

forældre-til-Asta skriver:

Asta sad i den alene da hun var 4 mdr.. Også med en dyne i ryggen

Ok tak

Anmeld

12. oktober 2010

Loa

Kirle skriver:

Tjalfe kunne sidde selv som 5,5mdr. og vi fik go fra sp til at sætte ham i trip trapén fra 6mdr Så tror ikke de må fra før men nogengange senere... Spørg sin læge eller sp for de kan vurdere dit barn

Ok..... Havde bestemt ingen planer om at sætte hende i forløbigt, hehe..... Nu havde vi bare fået den til dåb, så kom jeg bare til at tæne på jeg ikke anede hvornår de måtte sidde i den.... Og tænkte nu der var en baby indsats med, så lød det bare som om det var fra tidligt af.....

Anmeld

12. oktober 2010

<3

Loa skriver:

Ok..... Havde bestemt ingen planer om at sætte hende i forløbigt, hehe..... Nu havde vi bare fået den til dåb, så kom jeg bare til at tæne på jeg ikke anede hvornår de måtte sidde i den.... Og tænkte nu der var en baby indsats med, så lød det bare som om det var fra tidligt af.....

Kender det godt - det er en jungle!

Anmeld

12. oktober 2010

Pige2009

Loa skriver:

Hvad hvis de kan som 4 måneder?

Så må de også gerne Jeg har dog aldrig hørt om en baby der kan sidde helt selv og uden støtte allerede 4 mdr. gammel.

Anmeld

13. oktober 2010

Loa

Baagøe skriver:

Så må de også gerne Jeg har dog aldrig hørt om en baby der kan sidde helt selv og uden støtte allerede 4 mdr. gammel.

Hehe nej det var også bare for at skære det ud i pap for mig selv

Jeg er nybegynder inden for området

Anmeld

13. oktober 2010

SiLiMiMa

vores 3 første sad i triptrap fra 5-6 mdrs alderen uden baby-ryg, for den fandtes ikke.... den første skemad blev indtaget i skråstol, kan jeg huske. Vi startede også med et tæppe rundt om dem, men de sad der ikke længe ad gangen.

vores lille maia fik en ikea stol, som egentlig bare skulle være en reserve, men det endte med at vi brugte den indtil hun var 10 mdr ca...for den sad hun bare så godt i så måtte triptrap'en vente....

heise

Anmeld

13. oktober 2010

Pige2009

Loa skriver:

Hehe nej det var også bare for at skære det ud i pap for mig selv

Jeg er nybegynder inden for området

Smiler. Hvor er du sød

Anmeld

13. oktober 2010

marius' mor

Marius var 5.5 måned og er meget begejstret for at sidde i den.. men det er nok mest fordi at han ved det betyder at der er mad på vej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.