hold da ferie hvor tiden den går stærkt. og man veeeeed den går stærk.. og alligevel tager den fusen på en.
Nu er Madelina 7 uger og er endelig begyndt at ligne en rigtig lille baby
må altså ærligt indrømme (trods min gigantiske kærlighed til mine børn) at det altså ikke er altid de ser lige heldige ud som nyfødte. var endda begyndt at tænke om hun havde kuk i kasketten.. sådan som øjnene kørte rundt. hahaha.. det fortæller jeg hende aldrig! nå men nu begynder hun heldigvis at have mere øjenkontakt og småsmil så nu er jeg mere rolig..hihi.. og de smil der. hehe. det tandløse store klinke-hans look alike smil.. nårrrh
døede man der så døede man lykkelig! og hun er så nem. ammer hver 4 time. sover og er simpelthen så skøn! og føler virkelig at hjemmefødslen gav os den bedste start man kunne få!
Gabriella tager storesøster rollen perfekt! hun kysser og krammer hende (og vi må ingen få
maaan det er hårdt ikke at må kysse og kramme hende mere... hun blir så stooor

og hold da ferie på mallorca hun er blevet selvstændig. og det er såå pinligt. når jeg kommer slæbende med en skrigende 2 årige igennem byen som ikke vil hjem fra legepladsen. mig=total kanidat til et tv2 program om ustyrlig unger
har endda fået hentydeninger fra naboen over for meget skrigeri. hehe (altså jubelskrig når hun leger med hunden i haven.. for det meste..)
og fungere tingene ikke ordenligt for hende feks. en støvle der sidder forkert. så "ARRRGGGGGGGGGGGG MOAR" efterfulgt at vildt og volsom gråd. pyy.. hvem sagde det var hårdt at få spædbørn???
jeg sys godt nok det blir hårdere med tiden!
nu blir hun også passet hjemme pga mangel på dagplejepladser efter vi flyttede så det hjælper nok hellere ikke på stress niveuet..
men tilgengæld kan jeg nu tale med hende og hun er simpelthen så kær med hendes lille stemme
og de ord hun nu gentager hele tiden.. så man skal også tænke over hvad man siger pludselig.
nå..så jeg er lykkelig (og meget træt) mor til 2 skønne og dejlige tøser.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld