Surt opstød omkring dyremishandling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

330 visninger
8 svar
0 synes godt om
12. oktober 2010

Dinna88

Har I set det nye tilfælde af mishandling der er dokumenteret? Det er to drenge der står og holder en meget lille hund (nok en hvalp) op i en snor. Jeg vil ikke linke til det, da det simpelthen er for grumt! Jeg blev ikke advaret inden jeg gav mig til at åbne artiklen (Der stod blot "dyremishandlere hængt ud på nettet") - Men der var billedet så, som det første man så.

Men hvad sker der for, at folk bliver ved med at mishandle dyr og så dokumentere det?! Jeg vil sige, at det er da bedre at de gør det, dokumenterer det og bliver fanget, end at de gør det og lever videre på normal vis. Men hvordan kan folk være så syge i hovederne? Jeg sidder bogstaveligt talt med vand i munden fordi artiklen gav mig lyst til at kaste op

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2010

Faith

Der skulle være strengere straffe til dyremishandlere! De er jo ikke rigtige i hovedet dem der gør sådan noget. Har før hørt folk sige at dyr ingen følelser har og ikke kan mærke smerte..... De er sku da levende væsner, så selvfølgelig kan de mærke smerte!

Anmeld

12. oktober 2010

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

man kan simpelhen blive så forarget når man ser hvordan folk behandler dyr, og hvordan nogen børn lære at behandle dyr.

Jeg kender nogen små drenge  som simpelhen mishandler deres dyr på det groveste, og forældrene ser det og gør intet, nej for deres drenge er perfekte! har snakket med forældrene om det men de siger det bare er vigtigt de lære at omgås dyrene og at dyrene nok selv skal sige fra når det bliver for slemt. Siden vi fandt ud af de var sådan over for alle de dyr de har har vi ikke set dem, vi besøger dem ikke mere.

det er en helt forkert attitude nogen mennekser har over for andre levende dyr.

det er rigtig ærgeligt.

Anmeld

12. oktober 2010

Skovrup

12. oktober 2010

Skovrup

hvorfor sender den mit svar x3

Anmeld

12. oktober 2010

Miamaja

smillaluna skriver:

Der skulle være strengere straffe til dyremishandlere! De er jo ikke rigtige i hovedet dem der gør sådan noget. Har før hørt folk sige at dyr ingen følelser har og ikke kan mærke smerte..... De er sku da levende væsner, så selvfølgelig kan de mærke smerte!

Enig. Bliver saa trist naar jeg hore sadanne nyheder

Anmeld

13. oktober 2010

Dinna88

smillaluna skriver:

De burde få behandlingsstraffe, de må jo mangle empati! Man kan jo fristes til at tro at de har en snært af psykopati, og så skal de bare bag tremmer, for de kan jo manipulere folk til at tro, at de er kureret. Det er bare en ond cirkel.

Anmeld

13. oktober 2010

Dinna88

Fru. Skovrup skriver:

man kan simpelhen blive så forarget når man ser hvordan folk behandler dyr, og hvordan nogen børn lære at behandle dyr.

Jeg kender nogen små drenge  som simpelhen mishandler deres dyr på det groveste, og forældrene ser det og gør intet, nej for deres drenge er perfekte! har snakket med forældrene om det men de siger det bare er vigtigt de lære at omgås dyrene og at dyrene nok selv skal sige fra når det bliver for slemt. Siden vi fandt ud af de var sådan over for alle de dyr de har har vi ikke set dem, vi besøger dem ikke mere.

det er en helt forkert attitude nogen mennekser har over for andre levende dyr.

det er rigtig ærgeligt.

Hvis der ikke er andet at gøre, så må man jo fjerne kontakten til de mennesker. Jeg synes bare det er frygteligt, at vide at verden er sådan uden for ens egen lille bobbel. 

Anmeld

13. oktober 2010

Kats

uh kan slet ikke holde det ud... mit hjerte bløder ved den slags!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.