Gigt?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.133 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. oktober 2010

mukka88

Heeeej...

Er der nogle herinde der har gigt?

Hvordan fandt du ud af du havde gigt?

hvilken form for behandling får du ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2010

mukka88

ingen?

Anmeld

12. oktober 2010

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Da jeg var 18 fik jeg af vide at jeg havde begyndede ledgigt i mine knæ og ankler...

Jeg fik dengang lagt en blokade i det knæ der var værst og måtte ikke bøje knæet i de næste par dage... Udover det har jeg ikke modtaget behandling og knæene er også blevet bedre...

har dog stadig specielt når det er frostvejr at mine led "låser" og med mine knæ er det nogen gange som om de åbner forkert og det gør MEGA ondt indtil jeg bøjer det igen og ligesom klikker på plads igen...

jeg har ikke snakket med min nuværende læge om det da det ikke er så tit det generer mere...

Anmeld

12. oktober 2010

aarhusmor

Jeg har slidgigt. Og det gør ondt. Jeg får ingen medicin, da jeg har haft mavesår to gange, må jeg ikke få den medicin man kan få. Det er til at leve med smerten, når bare det er varmt Men når det regner og er koldt er det uhyre smertefuldt

Anmeld

12. oktober 2010

bullerbassen

mukka88 skriver:

Heeeej...

Er der nogle herinde der har gigt?

Hvordan fandt du ud af du havde gigt?

hvilken form for behandling får du ?

Har daglige smerte efter biluheld for 2 år siden, og har nu her fået taget et røngen af min nakken , da en neuolog konstaterede min knogle i nakken er fremtrædende...

Røngen viste lettere slid gigt i nakken , får ingen behandling. Skal dog til lægen i næste uge pga de stadigvæk kraftige smerter i nakke og hoved...

Anmeld

12. oktober 2010

mukka88

min læge tror jeg har gigt.. har tit ondt i mine led og i min ryg/nakke.. har fået taget en blodprøve som hedder en sænkning. og den var for høj, men har intet forstand på dette også skal jeg til røgen i morgen og have taget billeder af hele ryggen.

Anmeld

12. oktober 2010

Rikke Houmøller Thaarup

Min datter på 11 år har knoglegigt og bliver behandlet med bonyl og enbrel injektioner.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.