puls og vejtrækning!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

519 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. oktober 2010

Mor til prinsessen :-)

hej tøser....
Jeg har simpelthen svært ved at finde en ordentlig sidde og ligge stilling. Nogle gange er jeg heldig andre gange kan jeg slet ikke finde ro i kroppen, og bliver utilpas pulsen hopper rundt med mig, og det bliver svært at få vejret
Og ved jo det er helt normalt fordi babypigen vokser, men det er da træls alligvel ikke at kunne sidde eller ligge behageligt ligemeget hvad man gør!

Har i nogle gode råd til hvordan i sidder og ligger bedst??  
Fordi for mig er det mere om at jeg er heldig og baby lige giver mor lov til at hvile et øjeblik :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2010

hmm... slet ikke nogen som vil dele ud med en god hvilestilling
Eller hvad jeg kan gøre for at trække vejret bedst muligt

Anmeld

16. oktober 2010

LBK

Jeg sidder bedst i en lænestol hvor jeg har mulighed for at sidde med ret ryg og en lille smule tilbagelænet.

Min lille baby har tendens til at ligge sådan at jeg hele tiden har en pres på mine højre ribben. SÅ IRRITERENDE. Så når jeg sidder lidt tilbagelænet kan je trække vejret uden at der gør ondt.

Når jeg sover kan jeg kun ligge på siden. Stor dyne mellem benene og under maven og en anden dejlig stor dyne over mig, og så ligger jeg på tre puder for ikke at ligge så flat.....

Håber du kan bruge noget af det

Knus L_K

Anmeld

16. oktober 2010

L_K skriver:

Jeg sidder bedst i en lænestol hvor jeg har mulighed for at sidde med ret ryg og en lille smule tilbagelænet.

Min lille baby har tendens til at ligge sådan at jeg hele tiden har en pres på mine højre ribben. SÅ IRRITERENDE. Så når jeg sidder lidt tilbagelænet kan je trække vejret uden at der gør ondt.

Når jeg sover kan jeg kun ligge på siden. Stor dyne mellem benene og under maven og en anden dejlig stor dyne over mig, og så ligger jeg på tre puder for ikke at ligge så flat.....

Håber du kan bruge noget af det

Knus L_K

tusind tak for svaret :-)
Ja jeg er ved at blive skør i hovedet når jeg ikke kan få lov til at slappe af ordentlig....
 Vi har kun sofa, så jeg kan enten ligge eller sidde ret og det er her jeg får problemer. Har prøvet med dyner og puder og sådan men det hjælper ikke lige....

Så måske jeg skal se mig jeg kan finde en god lænestol... Den er vel også god når jeg skal amme :-)

Jeg siger i hvert fald tak for hjælpen, det skal prøves :-)

Anmeld

16. oktober 2010

LBK

SÅ lidt...

Jeg har måtte opgive sofaen... Vi havde heldigvis bare en lænestol. Men tror du bliver glad for invisteringen...

Anmeld

17. oktober 2010

L_K skriver:

SÅ lidt...

Jeg har måtte opgive sofaen... Vi havde heldigvis bare en lænestol. Men tror du bliver glad for invisteringen...

Så er jeg simpelthen ejer af en stol!! Og ja en god investering :-)

Anmeld

17. oktober 2010

LBK

Hvor dejligt for dig.  Håber det virker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.