har i tænkt på at børne tv...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

833 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. oktober 2010

DLM

måske ikke altid er helt godt og lærerigt for børn

sad og snakkede med kæresten og diskuterede Bamse og kylling

vi kom frem til:

Bamse er en rigtig møgunge

han mobber kylling - kalder ham grimme navne m.m.

han sjæler andres lagkager og kalder det at "låne" og det må man godt

han er en dreng men kan li at lege balarina i lysserødt tylskørt og blomsterkrans på hovedet

Bamse har en mor model i Luna som siger hun ikke har tid og han skal piggle af

Bamse har også en far model i Aske der kun er der en gang i mellem og kommer med boller når han er.

synes det var lidt sjovt at tænke på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2010

Diana2013

hehe jeg har faktisk også tænkt tit på det. Så en der skrev det her på sin facebook en dag, synes det er lidt komisk

Rødhætte lyttede ikke efter hvad hendes mor sagde, pinocchio var en løgner, Robin Hood var en tyv, Tarzan gik uden tøj og sov med sin abe. Snehvide boede sammen med 7 mænd. Pippi blev jagtet af myndighederne og emil drak sig fuld allerede i en tidlig alder. De var alle mine rollemodeller da jeg voksede op, så hold nu op med at brokke jer over min adfærd.

Anmeld

12. oktober 2010

DLM

DianaBaastrup skriver:

hehe jeg har faktisk også tænkt tit på det. Så en der skrev det her på sin facebook en dag, synes det er lidt komisk

Rødhætte lyttede ikke efter hvad hendes mor sagde, pinocchio var en løgner, Robin Hood var en tyv, Tarzan gik uden tøj og sov med sin abe. Snehvide boede sammen med 7 mænd. Pippi blev jagtet af myndighederne og emil drak sig fuld allerede i en tidlig alder. De var alle mine rollemodeller da jeg voksede op, så hold nu op med at brokke jer over min adfærd.

haha den var go

Anmeld

12. oktober 2010

Tulle28

Ha ha ja det er sgu rigtigt!:-) Og så er han heller ikke helt med fremme rent sprogligt - molodi og min bedste-ste ven...

Anmeld

12. oktober 2010

DLM

nej det er han heller ikke hehe

Anmeld

12. oktober 2010

Dictes mor

Asuzi skriver:

måske ikke altid er helt godt og lærerigt for børn

sad og snakkede med kæresten og diskuterede Bamse og kylling

vi kom frem til:

Bamse er en rigtig møgunge

han mobber kylling - kalder ham grimme navne m.m.

han sjæler andres lagkager og kalder det at "låne" og det må man godt

han er en dreng men kan li at lege balarina i lysserødt tylskørt og blomsterkrans på hovedet

Bamse har en mor model i Luna som siger hun ikke har tid og han skal piggle af

Bamse har også en far model i Aske der kun er der en gang i mellem og kommer med boller når han er.

synes det var lidt sjovt at tænke på

Jeg har aldrig kunnet lide Bamse, jeg synes, at han er dum, møghamrende forkælet og ikke til at holde ud... hmm, så jeg er meget enig med dig på det punkt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.