Graviditetstest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.084 visninger
20 svar
0 synes godt om
12. oktober 2010

Diana2013

Hej alle sammen

Har i prøvet de nye tests som kan teste 4 dage før? Tror i de er bedre, eller er de samme som alle andre test?.

Hvilke erfaringer har i med dem?

Håber på svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2010

otlitrom

Hvilket mærke tænker du på? Clear blue's digitale? Eller high sensitive strimmeltest?

Anmeld

12. oktober 2010

Diana2013

tænker bare sådan generelt. Virker de test som kan teste før tid ? har test dag i morgen, så overvejer at købe en i dag

Anmeld

12. oktober 2010

otlitrom

DianaBaastrup skriver:

tænker bare sådan generelt. Virker de test som kan teste før tid ? har test dag i morgen, så overvejer at købe en i dag

Du kan jo sagtens prøve.. Men det kan jo være den viser negativ og forbliver negativ, eller at den viser negativ og bliver positiv en a dagene... Men det kan også være den viser positiv

Anmeld

12. oktober 2010

Diana2013

Puuha :d tør næsten ikke hvad test anbefaler du? 

Anmeld

12. oktober 2010

otlitrom

DianaBaastrup skriver:

Puuha :d tør næsten ikke hvad test anbefaler du? 

Ingen speciel. Alle mine gennem de snart 3 år har været negative, så jeg er nok ikke den rette at spørge.

Men Clearblue skulle være gode. Og Valmed (som de bl.a. sælger ved kassen i Netto, Føtex og Bilka) skulle også være fine...

Anmeld

12. oktober 2010

Diana2013

kitty skriver:

Ingen speciel. Alle mine gennem de snart 3 år har været negative, så jeg er nok ikke den rette at spørge.

Men Clearblue skulle være gode. Og Valmed (som de bl.a. sælger ved kassen i Netto, Føtex og Bilka) skulle også være fine...

Jeg har også kun testet negativ i 2 år

Anmeld

12. oktober 2010

Blyb

Jeg testede positiv 4 dage før forventet mens, på en ganske almindelig Valmed. De er billigst i Netto

Anmeld

12. oktober 2010

Diana2013

Blyb skriver:

Jeg testede positiv 4 dage før forventet mens, på en ganske almindelig Valmed. De er billigst i Netto

Havde du nogle symptomer de 4 dage før?

Anmeld

12. oktober 2010

Blyb

DianaBaastrup skriver:

Havde du nogle symptomer de 4 dage før?

Måske lidt ømme bryster, men det har jeg alligevel som oftes inden mens.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.