Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
på fredag skal vi til møde....
12:30..... jeg glææææææææææææder mig ubeskriveligt!!!!
formentlig begynder jeg så på mandag... ja nu hyler jeg.... det her har bare været SÅ længe under vejs....
ved sgu ikke om jeg kommer til at hyle på mandag!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er det godt!! Jeg tror det bliver så godt for dig, jeg håber virkelig du bliver glad ved det!
Og ja, hvis du græder så græder du.. Og foræller måske at det er af glæde, fordi kampen har været lang! Du er "kun" et menneske!
kitty skriver: Hvor er det godt!! Jeg tror det bliver så godt for dig, jeg håber virkelig du bliver glad ved det! Og ja, hvis du græder så græder du.. Og foræller måske at det er af glæde, fordi kampen har været lang! Du er "kun" et menneske!
ja det er rigtigt... hi hi
det hedder institut for biokemi og molekylærbiologi.... og det interesserer mig bare helt vildt!!!!!
Ni-ko-li-ne skriver: på fredag skal vi til møde.... 12:30..... jeg glææææææææææææder mig ubeskriveligt!!!! formentlig begynder jeg så på mandag... ja nu hyler jeg.... det her har bare været SÅ længe under vejs.... ved sgu ikke om jeg kommer til at hyle på mandag!
Det glæder mig helt vildt - Du fortjener det bare SÅ MEGET :)
Vinker skriver: Det glæder mig helt vildt - Du fortjener det bare SÅ MEGET
Det glæder mig helt vildt - Du fortjener det bare SÅ MEGET
Det er bare SÅ fantastisk for dig - kan godt forstå, du næsten ikke kan få armene ned igen...og det er bare SÅ velfortjent og velundt!!
idamaria83 skriver: Det er bare SÅ fantastisk for dig - kan godt forstå, du næsten ikke kan få armene ned igen...og det er bare SÅ velfortjent og velundt!!
Eeej det er bare så godt!!!! Fredag bliver en god dag!!!!
michella80 skriver: Eeej det er bare så godt!!!! Fredag bliver en god dag!!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128