Ja så er der problemer med trendsales igen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

422 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. oktober 2010

smokin

Hvordan pokker får jeg lagt mine annoncer ind? Kan man ikke ligge et billede af alt tøjet og så kan folk byde? Uden at man ender på side 513????

KH
Zette

Som åbenbart ikke helt havde fundet ud af det der TS alligevel.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Øhhh... jeg ved ikke helt om jeg forstår dit spørgsmål og selvom det har lykkes mig at sælge én ting og købe 2, så er jeg jo ABSOLUT ingen haj endnu

Men altså - man kan jo kun ligge et billede ind på hver annonce, med mindre man er VIP - kan det være det?...

Anmeld

12. oktober 2010

smokin

Zafir skriver:

Øhhh... jeg ved ikke helt om jeg forstår dit spørgsmål og selvom det har lykkes mig at sælge én ting og købe 2, så er jeg jo ABSOLUT ingen haj endnu

Men altså - man kan jo kun ligge et billede ind på hver annonce, med mindre man er VIP - kan det være det?...

det er fordi jeg har meget tøj... og min svigerinde siger at hun sælger det enkeltvis hist og pist for 20-25 kr. men jeg tænker bare at når man ligger det ind så ender man på side 513 et eller andet vanvittigt... og jeg vil bare gerne sælge det samlet... men så bliver det ikke set?

Anmeld

12. oktober 2010

iris-mor

Nå ok, nu tror jeg, jeg forstå det du siger. Altså at fordi der er så meget tøj til salg på siderne, så kommer du "bagerst" i køen, og ender derfor på s 513?!?

Måske hvis du skriver noget specifikt i annoncen, sådan at når købere skriver at de søger ex drengetøj, blåt, mærket og st, så kommer du måske længer frem?? Ved det ikke.

Jeg blev VIP for noget tid siden, og har så faktisk ikke brugt det siden.

God fornøjelse og salgslyst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.