Gået over tid men tester negativ

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

464 visninger
1 svar
0 synes godt om
12. oktober 2010

Lola

Hej

Min kæreste og jeg har siden januar forsøgt med projekt baby. Nu er jeg for første gang gået over tid med 3 dage. Skulle have haft min mens i lørdags. Det har jeg ALDRIG prøvet. Jeg har ømme bryster, let kvalme og er mega træt. men men jeg testede svagt positivt (andre end jeg selv kunne se det:-) med en valmed test mandag men idag intet med en unistep. Jeg er simpelthen så forvirret. Var til scanning af livmoderen på grund af smerter for lang tid siden i æggestokkene, men gynækologen sagde, at hun intet (det var igår) kunne se. og at slimhinden i livmoderen ikke så så tyk ud. Hun kom dog også med fantastiske sætninger såsom "jeg tror nok det her er din æggestok men det er jo svært at vide" og andre gode ting. Hvorom alting er så er jeg forvirret på et højere plan. Jeg ved der for nogen kan gå lang tid inden man kan se hcg hormonet på en test, men jeg synes bare det er sært jeg testede positivt igår men der er intet idag....

nogle gode råd?

mvh

Lola

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2010

Micch

Hej lola.

Jeg krydser finger for dig og din kæreste at den er der. for det lyder meget mærkeligt at den først er svag også væk. men jeg tror ikk der er andet og gør end og vente. hvis du er blevet skandet og lægen hellere ikk kan se om du er gravid eller ej.

Vil sige at hvis du går en uge mere over tid og stadig har negativ test så få lavet en blodprøve da den gerne sku gi dig svar om du er gravid eller ej.

Håber på det bedste for jer.

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.