Flødeboller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2010

Dictes mor

Kirle skriver:

Tusind e-numre og tilsætningsstoffer som jeg ikke vil udsættes for eller mit barn skal udsættes for.

I går var der en undersøgelse fra OUH om at vacciner er 20% mindre effektive end da min generation var unge og man mener ikke ved at det skyldes PCB men det kan lige så godt skyldes alt det andet l o r t som man er begyndt at komme i maden for at det kan holde sig længere. Jeg vil hellere have at maden holder sig dårligere og vi er sundere end maden kan holde sig i over et år og mit barn er mere syg...

To sind en tanke, derfor bliver stort set alt herhjemme lavet fra bunden, eller også køber jeg urtekram eller andet økologi, hvis det er muligt, for så ved man, hvad der er i. Jeg har i lang tid gået efter alle discountvarerne, men har fundet ud af at det faktisk koster mig det samme at købe økologisk og selv lave tingene fra bunden, for så får vi spist det hele, fordi vi køber mindre ind

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2010

Dictes mor skriver:

Hey kunne du ikke lige skaffe opskriften på dem, den vil jeg meget meget gerne have. Jeg elsker flødeboller og jeg elsker marcipan, så det kan kun være en helt vidunderlig blanding!

Det var simpelthen også bare gude -boller!!

Jeg skal nok hører hende om hun gider finde den frem!

Stine og Lisa.

Anmeld

12. oktober 2010

<3

Dictes mor skriver:

To sind en tanke, derfor bliver stort set alt herhjemme lavet fra bunden, eller også køber jeg urtekram eller andet økologi, hvis det er muligt, for så ved man, hvad der er i. Jeg har i lang tid gået efter alle discountvarerne, men har fundet ud af at det faktisk koster mig det samme at købe økologisk og selv lave tingene fra bunden, for så får vi spist det hele, fordi vi køber mindre ind

Nemlig Og man VED hvad der er i af ting og sager. Aldrig har vi haft det så godt som efter jeg laver alt selv af ting fra kornkammeret, løgismose, hanegal og urtekram

Anmeld

12. oktober 2010

<3

Baagøe skriver:

Lige præcis. Jeg ønsker heller ikke at gå på kompromis med noget. Min veninde kalder mig af og til "Økokællingen" Men et eller andet sted er jeg da stolt af det, for det er jo mig det kommer til gavn i sidste ende!

Økokællingen?! Er sikker på at svigermekanikken vil kalde mig det samme - bare mindre kærligt

Anmeld

12. oktober 2010

Pige2009

Kirle skriver:

Økokællingen?! Er sikker på at svigermekanikken vil kalde mig det samme - bare mindre kærligt

Jeps - det er mit nick Jeg bliver også bespottet med en lettere sarkasme, som er for sjov, men et eller andet sted mener hun det også lidt But I'm proud of it...

Anmeld

12. oktober 2010

Dictes mor

Baagøe skriver:

Lige præcis. Jeg ønsker heller ikke at gå på kompromis med noget. Min veninde kalder mig af og til "Økokællingen" Men et eller andet sted er jeg da stolt af det, for det er jo mig det kommer til gavn i sidste ende!

He he økokællingen... hmmm

Jeg er tit blevet kaldet Camilla Plum (jeg hedder Camilla), og det gør mig meget stolt

Anmeld

12. oktober 2010

<3

Baagøe skriver:

Jeps - det er mit nick Jeg bliver også bespottet med en lettere sarkasme, som er for sjov, men et eller andet sted mener hun det også lidt But I'm proud of it...

Ja dobbeltheden kender jeg godt

Men heldigvis kender jeg op til flere økokællinger så overvejer faktisk at blive andelshaver i en venindes øko gård

Anmeld

12. oktober 2010

<3

Hende med maven :-) skriver:

okay så var det det jeg troede... Skulle bare se om jeg havde overset noget andet :-)
Men en flødebolle er sgu rart at få ned engang imellem :-)

En flødebolle skal der være plads til! Men ikke på bekostning af mins søn eller mit helbred

Anmeld

12. oktober 2010

Pige2009

Dictes mor skriver:

He he økokællingen... hmmm

Jeg er tit blevet kaldet Camilla Plum (jeg hedder Camilla), og det gør mig meget stolt

Smiler. Nicks er godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.