Feber og sove ude!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2010

Koen.

SussieThyssen skriver:

Ville du selv lægge dig ud med feber? 

Hvis man er syg, så bliver man inde i varmen ellers risikerer man at få alt muligt andet oven i.
Derfor bedst at de små er inde.
Som jeg skrev, så put dem alligevel i barnevognen, så det næsten virker som det plejer.

Ja hvis det var der jeg havde det bedst!

det tricks virker ikke på min datter og når hun har feber har hun det bedst ude.. Nå ikke det tråden handlede om og vi gør HELDIGVIS tingene på hver sin måde..

God dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2010

SussieThyssen

lillespurv20 skriver:

Ja hvis det var der jeg havde det bedst!

det tricks virker ikke på min datter og når hun har feber har hun det bedst ude.. Nå ikke det tråden handlede om og vi gør HELDIGVIS tingene på hver sin måde..

God dag

Jada..og ILM

Anmeld

12. oktober 2010

<3

Jeg har aldrig lagt Tjalfe ud med feber hvis det var koldt. For lige pludselig kan man risikere at feberen stiger og de bliver for varme. Om sommeren har jeg. Om vinteren indefor med godt udluftet værelse gerne lidt koldt

Anmeld

12. oktober 2010

Dictes mor

SussieThyssen skriver:

Hvis man er syg, så bliver man inde i varmen ellers risikerer man at få alt muligt andet oven i.
Som jeg skrev, så put dem alligevel i barnevognen, så det næsten virker som det plejer.

Hvis jeg kunne, ville jeg gerne ligge mig udenfor, hvis jeg havde feber, jeg tror, at det er rigtig godt med godt luft, så længe man er varmt pakket ind. Dicte kommer ud at sove hver dag, og har også været det de gange hun har været sløj.

Anmeld

12. oktober 2010

Dictes mor

SussieThyssen skriver:

Ups, nu er jeg i tvivl om, om jeg kom til at lyde lidt vrissende, det var ikke meningen. Man gør jo bare det, man ved, at ens barn har det bedst med og hvad man selv har det bedst med, og det tror jeg langt hen af vejen er det bedste. Og så skal det lige siges, at Dicte aldrig har haft rigtig høj feber, så jeg ved i bund og grund ikke, hvordan jeg reagerer, når hun en gang får det. Så kan det sagtens tænkes, at hun kommer ind og sove i sin seng, måske med vinduet på klem.

Anmeld

12. oktober 2010

twinboys

Et barn tager ikke skade af at sove udenfor når det har lidt feber og man skal jo selvfølgelig bare holde lidt mere opsyn med barnet når det sover, men ikke mere end at det havde sovet indenfor...

God bedring

Majbritt

Anmeld

12. oktober 2010

SussieThyssen

Dictes mor skriver:

Ups, nu er jeg i tvivl om, om jeg kom til at lyde lidt vrissende, det var ikke meningen. Man gør jo bare det, man ved, at ens barn har det bedst med og hvad man selv har det bedst med, og det tror jeg langt hen af vejen er det bedste. Og så skal det lige siges, at Dicte aldrig har haft rigtig høj feber, så jeg ved i bund og grund ikke, hvordan jeg reagerer, når hun en gang får det. Så kan det sagtens tænkes, at hun kommer ind og sove i sin seng, måske med vinduet på klem.

LOOOL
Det er dig så kærligt tilgivet. 
Men vi er jo alle forskellige og har forskellige meninger.
Og nu blev der jo snakket om det emne og netop forskellige opfattelser, så vi kan alle komme med hver vores.

Anmeld

12. oktober 2010

KWL

SussieThyssen skriver:

Man skal aldrig tage børn ud der har feber, så enkelt er det.
Heller ikke på besøg eller noget andet.
Så ind med den bette, men kan jo sagtens sove i barnevognen alligevel, dog kun med en let dyne eller tæppe over sig.
God bedring

Kærligst
Sussie

Må jeg spørge hvorfor?? Jeg tænker da at de må være deligt at være ude i køligere omgivelser...

Anmeld

12. oktober 2010

Nu fik jeg snakket med lægen og han siger at de GODT må ligge ude med feber!! Hun måtte bare ikke stå i træk... Men ved nu heller ik lige hvordan der skulle komme træk i barnevognen!?

Tak for alle jeres meninger!

Stine og Lisa.

Anmeld

12. oktober 2010

<3

Tilmeldt skriver:

Nu fik jeg snakket med lægen og han siger at de GODT må ligge ude med feber!! Hun måtte bare ikke stå i træk... Men ved nu heller ik lige hvordan der skulle komme træk i barnevognen!?

Tak for alle jeres meninger!

Stine og Lisa.

Stå i direkte vind tror jeg der måtte være blevet ment

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.