Snuske1985 skriver:
Åhh ja jeg synes godt nok at det er en fodbold uden lige på maven... Puha... Det er meget svært at nå fødderne....
Nej er netop holdt med at arbejde... Blev sygemeldt indtil barsel i fredags... Såå... Nu sagde fys'en stop... Ska prøve akupunktur på mandag og det blir spændende at se om det hjælper... Sååå
Nu trisser jeg rundt herhjemme og ordner det jeg kan ordne... Så hvis I mangler selskab en dag eller noget så kommer jeg gerne forbi....
Vi ska os ha kigget på den der plade til sleebee'en.... Men ved ik om jeg ska ha handy manden med til det.... hehe
Det blev da vidst lidt langt... 
godt du husker at lytte til kroppen, ved godt det var svært at sige til chefen at man ikke kommer mere, men mon ikke h*n forstår når det kommer til stykket selvom h*n ikke giver udtryk for det... he he, ja og det vliver værre endnu med at nå tæerene - inden længe vil du høre dig selv sige "Steen det klør på min højre læg, er du sød at klø for mig" griner....
jamen du siger bare til når tiden bliver lang eller hvis du en dag bare trænger til at komme væk hjemme fra, så står vi klar med underholdning. i starten når man går hjemme har man masser at give sig til, med shopping, madlavning til fryser og huslige gøremål tar bare længere tid at gøre når man er gravid har jeg fundet ud af.
Anmeld