Hej tøser,
Puha...synes det er LIDT hårdt lige nu Trænger lige til at få det af brystet. Min datter på næsten 7 mrd er altså inde i en periode, der er lidt hård. Hun er ekstremt morsyg, vil helst ikke spise mos og grød, som hun ellers elsker....vågner mange gange om natten, hvilket hun aldrig plejer og græder i det hele taget meget. Hun ændrede sig fra den ene dag til den anden, så der er nok ingen tvivl om, at hun er midt i et spring.
Det går jo over....men pheeeew det er altså lidt hårdt lige nu! Hun vil kun have bryst. Det gik godt med flaske, da vi prøvede en ny en i sidste uge, men så pludseligt vil hun heller ikke den mere. Mors bryst er det eneste, der dur. Den tager vi i stiv arm, selvom jeg havde håbet, at jeg kunne få hende fra brystet nu. Jeg har ikke helt lyst til det mere. Det er svært at forklare....jeg har det bare ikke så godt med det mere. Det er ikke rart at have det sådan, men jeg må holde ud lidt endnu.
Ellers synes jeg, at jeg har været heldig, fordi jeg har et raskt og sundt barn, som har været meget let og stadigt er det udenfor springene, så jeg har jo ikke noget at klage over. Men derfor trænger jeg stadigt til at komme af med frustrationerne. Hellere få det sagt her, så man er frisk overfor hende, når hun vågner igen (hun sover lige nu).
Tak fordi I lyttede... 
Anmeld