Plastikkirugi.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

715 visninger
16 svar
0 synes godt om
12. oktober 2010

hc=k

Er der nogle der ved om danmark dækker alle slags palstik operationer?? Jeg vil gerne have rettet bryster og jeg vil også gerne have rettet min mave efter et større vægttab. er der nogle herinde der ved noget??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2010

Tanja84

Fandt lige dette link, som måske kan hjælpe

http://www.sygeforsikring.dk/Default.aspx?ID=326 

Alt efter hvilken gruppe du er i, har jeg set man kan købe en tilvalgsforsikring som du kan læse om her http://www.sygeforsikring.dk/Default.aspx?ID=296

Men tror desværrre ikke den dækker det du ønsker

Anmeld

12. oktober 2010

Low

hc=k skriver:

Er der nogle der ved om danmark dækker alle slags palstik operationer?? Jeg vil gerne have rettet bryster og jeg vil også gerne have rettet min mave efter et større vægttab. er der nogle herinde der ved noget??

Jeg var selv inde og tjekke det og de dækker ikke brysterne. Hvis du går ind på deres hjemmeside så står der hvad de dækker, hvad de ikke dækker og hvor meget de dækker

Anmeld

12. oktober 2010

Chewy

hc=k skriver:

Hej med dig,

Gå ned til din læge og vis ham/hende problemet. Det er nemlig lægen, der skal give dig en henvisning til et off. sygehus, hvis du skal have det betalt af det offentlige. Jeg kender mange, der er blevet henvist pga store gener med løs maveskind osv, så det er da et forsøg værd for dig. Husk, du skal lægge vægt på generne i det og ikke det kosmetiske.

Besøg evt. kosmetiskguide.dk. Det er et forum om plastikkirurgi, og der kan du lære SÅ meget og snakke med ligesindede.

Held og lykke med dig

Anmeld

12. oktober 2010

Silas&Mille

Så vidt jeg ved kan man godt få gjort brysterne mindre hvis de er til gene (fysisk eller psykisk). Man skal vist bare have været normal vægtig i et års tid for at vise at man kan holde det, før de vil ordne det.

Det var i hvert fald noget i den retning jeg fik af vide af min tidligere læge da jeg snakkede med hende om mine egne bryster for 4-5 år siden.

Ved dog ikke om reglerne om dette er ændret.

Anmeld

12. oktober 2010

Svei

Den eneste ren kosmetiske operation de giver et tilskud til er abdominalplastik...brysterne er for egen regning og sørg for at undersøge kirurgerne, ikke alle er lieggode, desværre...

Anmeld

12. oktober 2010

hc=k

Jamen jeg har slet ikke tænkt på at spørge lægen om det så det vil jeg da prøve. Jeg har det meget psykisk dårligt på grund af min krop så det er ikke bare fordi jeg vil være "lækker".

Jeg har problemer med at købe en bh der passer fordi mine bryster ikke er samme skål og det er virkelig frustrende.

Anmeld

12. oktober 2010

Svei

hc=k skriver:

Jamen jeg har slet ikke tænkt på at spørge lægen om det så det vil jeg da prøve. Jeg har det meget psykisk dårligt på grund af min krop så det er ikke bare fordi jeg vil være "lækker".

Jeg har problemer med at købe en bh der passer fordi mine bryster ikke er samme skål og det er virkelig frustrende.

Du kan prøve, men det er svært...jeg kunne ikke og mine var virkelig grimme...

Anmeld

12. oktober 2010

hc=k

Jbk skriver:

Du kan prøve, men det er svært...jeg kunne ikke og mine var virkelig grimme...

Hvis ikke jeg kan få tilskud er det jo sådan det er og så må jeg jo i gang med at spare en masse penge op og det er så helt okay.

Jeg synes virkelig at det de har lavet for dig er flot og jeg vil rigtig gerne opleve det samme.

Anmeld

12. oktober 2010

Svei

hc=k skriver:

Hvis ikke jeg kan få tilskud er det jo sådan det er og så må jeg jo i gang med at spare en masse penge op og det er så helt okay.

Jeg synes virkelig at det de har lavet for dig er flot og jeg vil rigtig gerne opleve det samme.

Håber du kan få hjælp, men vil du det nok skal du også npk få skravet de penge sammen..

Ja, jeg kan virkelig anbefale Anna, hun er bare den dygtigste...men hun siger kun ja til hver 5. der kommer hos hende, så man skal også være glad for at slippe igennem..

Skal du have løft eller også noget I?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.