Nattefrost - hvad sker der for det?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.507 visninger
31 svar
0 synes godt om
12. oktober 2010

K&S

Det er jo ALT for tidligt  

Det er hundekoldt og manden måtte skabe ruder på bilen i dag, inden han kunne køre afsted...!

NEJ NEJ NEJ, jeg har jo ikke engang fundet vinterjakken frem - det bliver skisme en kold fornøjelse at gå tur i dag  (RYSTE RYSTE RYSTE....!)  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2010

Jetjen

Nu slap vi jo herude på vestkysten, men synes godt nok også det er tidligt!

Anmeld

12. oktober 2010

Thereseh

Mine tæer blev SÅ kede af det i morges, da jeg gik ud i køkkenet og satte kaffe over. Nu er radiatorerne skruet op på 3. 

Nui jeg savner sommeren lige nu 

Anmeld

12. oktober 2010

K&S

Jetjen skriver:

Nu slap vi jo herude på vestkysten, men synes godt nok også det er tidligt!

Ja, ALT ALT for tidligt...!

Anmeld

12. oktober 2010

K&S

Theresee skriver:

Mine tæer blev SÅ kede af det i morges, da jeg gik ud i køkkenet og satte kaffe over. Nu er radiatorerne skruet op på 3. 

Nui jeg savner sommeren lige nu 

Vi har haft varme på i en uges tid, men lige i dag bliver varmtvandsbeholderen i ejendommen skiftet ud, så de har slukket for varmen fra klokken 7 i morges og frem til klokken 12....! NØJ, det kan godt nå at blive koldt i lejligheden

Anmeld

12. oktober 2010

Vidunderligeunger

selvom det er hundekoldt, så er der bare ikke noget bedre end at tage en dyyyyb indånding på sådan en dug-frisk morgen hvor der har været frost om natten aaaahhh

Anmeld

12. oktober 2010

Jetjen

BlyViol skriver:

selvom det er hundekoldt, så er der bare ikke noget bedre end at tage en dyyyyb indånding på sådan en dug-frisk morgen hvor der har været frost om natten aaaahhh

Den er god til at rense lungerne ihvertfald

Anmeld

12. oktober 2010

K&S

BlyViol skriver:

Hihi, ja det er rigtigt  men dælme koldt at træde ud på altanen med trægulv, som jeg altid gør i bare tæer, når jeg lægger Anton til at sove formiddagslur...! Jeg kom meget hurtigt ind igen

Anmeld

12. oktober 2010

Vidunderligeunger

K&S skriver:

Hihi, ja det er rigtigt  men dælme koldt at træde ud på altanen med trægulv, som jeg altid gør i bare tæer, når jeg lægger Anton til at sove formiddagslur...! Jeg kom meget hurtigt ind igen

hehe ja det har du ret i.... vi har lagt gulvtæppe på vores altan, som havde betongulv.. det var skisme også koldt.. 

Anmeld

12. oktober 2010

Vidunderligeunger

Jetjen skriver:

Den er god til at rense lungerne ihvertfald

yes! med mindre man går ud for at ryge... hvilket jeg er ved at stoppe med... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.