Misslea? Hvordan gik det inat?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

967 visninger
14 svar
0 synes godt om
12. oktober 2010

Mille83

Vågner op her til morgen og tænker, at med de tegn du havde igår aftes, har du sikkert fået en lille en i nat?

Har jeg ret  ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Uhuhuh spændende!!!

Anmeld

12. oktober 2010

JacobsMoar

for at Lea sidder med sin prinsesse i armene.. Eller er i gang med at føde..

Anmeld

12. oktober 2010

oo

Lea har lovet at sende mig en sms når lillepigen er vel ude, og jeg har altså ikke hørt noget endnu, såe...

Anmeld

12. oktober 2010

Mille83

men kan jo være hun er igang

Anmeld

12. oktober 2010

JacobsMoar

Tjuhl skriver:

Lea har lovet at sende mig en sms når lillepigen er vel ude, og jeg har altså ikke hørt noget endnu, såe...

Argh ØV.. Men skal vi så ikke bare håbe at det er fordi hun er i fuld gang med at føde

Anmeld

12. oktober 2010

oo

Bromberg skriver:

Argh ØV.. Men skal vi så ikke bare håbe at det er fordi hun er i fuld gang med at føde

JOV!

lidt spøjst, for vi har joket med at T.K. snuppede leas terminsdato den 4. oktober og så ville Lea snuppe min den 13. oktober som jo er imorgen så det ku være lidt skægt hvis hun fødte (og nok også lidt dejligt for hende )

Anmeld

12. oktober 2010

Mille83

Tjuhl skriver:

Hehe du kunne også sende en sms og se om hun svarer

Ej det var nu bare en joke, mon ikke hun logger på om lidt? - Ellers tror jeg på hun er igang

Anmeld

12. oktober 2010

JacobsMoar

Tjuhl skriver:

JOV!

lidt spøjst, for vi har joket med at T.K. snuppede leas terminsdato den 4. oktober og så ville Lea snuppe min den 13. oktober som jo er imorgen så det ku være lidt skægt hvis hun fødte (og nok også lidt dejligt for hende )

Haha.. Håber altså virkelig for Lea at hun får din terminsdato.. Eller endnu bedre, i dag..

Jeg er lige kommet hjem efter en tur hos JM, hun var så sød at prøve hindeløsning.. Men det gik ikke.. 3 cm livmoderhals.. TRE CM !!! OMG, han kommer jo aldrig ud.. Og jeg har termin på fredag.. Hun har så ferie i næste uge, så jeg fik også at vide hvordan jeg skal forholde mig hvis (når) jeg går over tid.. Det ødelagde så lige mit ellers gode humør

Anmeld

12. oktober 2010

Fleur

Håber i den grad at hun er ved at føde eller har født .
 ihvertfald fingre!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.