? til slimpropen (hjælp)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

592 visninger
9 svar
0 synes godt om
12. oktober 2010

malenes

hej alle sammen

min slimprop gik i søndags med lidt blod i  på størrelse med en 20 kr( er i uge 35+4)

men lige siden i søndags er der kommet mere og mere af slimpropen hele tiden er det normalt at det bliver ved med det og det er ikke sådan nogel små klatter slim der kommer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2010

Low

malenes skriver:

hej alle sammen

min slimprop gik i søndags med lidt blod i  på størrelse med en 20 kr( er i uge 35+4)

men lige siden i søndags er der kommet mere og mere af slimpropen hele tiden er det normalt at det bliver ved med det og det er ikke sådan nogel små klatter slim der kommer

Gennemsigtig slim?

Anmeld

12. oktober 2010

quar20

Da min gik med min søn Tino var den også kæmpe stor.. ja faktisk ligeså stor som en tyver.. Jeg spurgte min mand om han havde snottet i mine trusser for det lignede det sku ..

Jeg fik veer kort tid efter - og gik 3 døgn med veer før jeg blev mor..!! Men i de tre døgn kom der også "slim" ud i trussen.. Mit var gennemsigtigt med en smugle ( meget lidt ) blod i..!!

Anmeld

12. oktober 2010

malenes

Low skriver:

Gennemsigtig slim?

nej det er sådan noget snot agtig gult noget og er meget fast i det

Anmeld

12. oktober 2010

Low

malenes skriver:

nej det er sådan noget snot agtig gult noget og er meget fast i det

Okay. Inden jeg blev sat igang der fik jeg en hindeløsning og der kom der gennemsigtig slim med blod. Hvis det er, kan det være at du lige for en sikkerhedsskyld til fødegangen. Men du har ikke haft smerter eller hvordan?

Anmeld

12. oktober 2010

malenes

Low skriver:

Okay. Inden jeg blev sat igang der fik jeg en hindeløsning og der kom der gennemsigtig slim med blod. Hvis det er, kan det være at du lige for en sikkerhedsskyld til fødegangen. Men du har ikke haft smerter eller hvordan?

har kun sådan nogel kraftige mens smerter og får plugveer hvar gange jeg laver noget

har været til tjek på fg men har stadig 2 cm livmoderhals og er 1 finger åben og er ikke i fødsel

synes bare det er ved at være træls at der ikke skere mere

Anmeld

12. oktober 2010

SussieThyssen

Slimpropper kan have mange forskellige farver og konsistenser, lige fra gennemsigtige og geleagtige til snotgule og nærmest læderagtige.
Så det varierer meget
Og der danner sig hele tiden ny slim. Så der kan godt gå noget tid før der sker mere på ve-området.
Jeg kender masser af piger hvor der har kunnet gå 8-10 dage før selve fødslen begyndte.

Kærligst
Sussie

Anmeld

12. oktober 2010

malenes

SussieThyssen skriver:

Slimpropper kan have mange forskellige farver og konsistenser, lige fra gennemsigtige og geleagtige til snotgule og nærmest læderagtige.
Så det varierer meget
Og der danner sig hele tiden ny slim. Så der kan godt gå noget tid før der sker mere på ve-området.
Jeg kender masser af piger hvor der har kunnet gå 8-10 dage før selve fødslen begyndte.

Kærligst
Sussie

ok tak for dit svar

det var lige det svar jeg søgte efter

nå men der er jo ikke andet for at afvente veer

elller vand afgang

Anmeld

12. oktober 2010

SussieThyssen

malenes skriver:

ok tak for dit svar

det var lige det svar jeg søgte efter

nå men der er jo ikke andet for at afvente veer

elller vand afgang

Du har jo også noget tid endnu, så den skulle gerne gendanne sig, så du kan gå tiden ud.

Anmeld

12. oktober 2010

trunte24

malenes skriver:

hej alle sammen

Hej.

Vil bare lige sige, at min slimprop gik lørdag d. 2 oktober, den var sej og gullig. Vil beskrive den som en slimklat fra en rygers hals om morgenen ( Ja, jeg har desværre røget i mange år, men er stoppet for over et år siden) De efterfølgende dag ca tindtil tirsdag kom der også lidt mere nogle gange gult og nogle gange gennemsigtigt, men meget sejt, så var ikke i tvivl Siden Tirsdag er der ikke kommet mere! OG NEJ!!! Jeg har ikke født endnu Så der kan godt gå noget tid før der sker mere.

Håb dog i mit tilfælde, at han vælger snart at ville ud da jeg idag er 40+6!

mvh Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.