Wallstickers på savsmuldstapet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.687 visninger
12 svar
0 synes godt om
12. oktober 2010

smokin

Kan det lade sig gøre? Er der nogle der har erfaring med dette? Vi har savsmuldstapet på Malous værelse og vil ikke kaste 599 efter en wallsticker hvis det ikke kan lade sig gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Det kan sagtens lade sig gøre. Vi har selv en del wallstickers herhjemme, både på glasfiber og savsmuldstapet.

Et godt trick er, at sætte din wallstickers op, og derefter føntørre den lidt imens du "trykker/glatter" det godt fast på din væg!

Anmeld

12. oktober 2010

Mi

Zette skriver:

Kan det lade sig gøre? Er der nogle der har erfaring med dette? Vi har savsmuldstapet på Malous værelse og vil ikke kaste 599 efter en wallsticker hvis det ikke kan lade sig gøre?

Det tror jeg ikke at det kan. Jeg syntes at de er meget følsomme overfor om der er urenheder på tapetet og så nemt falder ned.

Mvh

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

12. oktober 2010

Bebsen

Det går fint her, hvor jeg har hængt en vuggevise op over Xanders seng, og det er på savsmuldstapet

Hvis der sku komme en luftbobbel kan du prikke hul i den med en lille nål

Anmeld

12. oktober 2010

Thildesmor

Vi har savsmuldstapet herhjemme, og vil nok kalde det et dagsprojekt at hænge Thildes wallsticks op, de falder ned en for en på den ene væg, men på den anden er de aldrig faldet ned

Måske der er forskel på klisteret..

Men det korte af det lange, så er mit svar 50/50

Anmeld

12. oktober 2010

Tulle28

Det kan det godt:-) Vi har denne http://shop.curiosa.dk/product.asp?product=4130 

Den sidder ikke heeeelt så godt som hvis væggen havde været helt glat, men jeg synes det fungerer helt fint - man skal lige gnubbe lidt på den i ny og næ.

Anmeld

12. oktober 2010

L.J.L

her faldt de ned lige med det samme..

Anmeld

12. oktober 2010

frk Jensen

Zette skriver:

Her kan de godt sidde fast på tapetet...

... jeg har dog en lille røver der piller dem ned når han har fået øje på at jeg har hængt dem op igen..

Her sidde de nu i en højde hvor han ikke kan nå dem..

Anmeld

12. oktober 2010

Laulund87

Det kommer meget an på kvaliteten, synes jeg.

Jeg har prøvet at sætte en billig en, fra Bauhaus, op og den faldt ned.

Men en af de dyre sangtekster kan sagtens sidde fast.

Anmeld

12. oktober 2010

BabyStella!

Zette skriver:

Her hos mig kunne det ikke lade sig gøre Prøvede endda med superlim, men det duede heller ikke...

Overvejer og male det istedet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.