Rendyrket ondskab!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

911 visninger
13 svar
0 synes godt om
12. oktober 2010

1977

Profilbillede for 1977

Hver morgen står jeg og kæmper med djævlens værste opfindelse. Der findes bedre alternativer, men de dur bare ikke her i huset

Og hvad er det så jeg taler om?

Husholdningsfilm!!!!!!  

For dælen jeg hader det, men hvis jeg ikke pakker knægtens madpakke ind i netop denne djævelskab, så han kan se hvad der er, ja så spiser han bare ikke ret meget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2010

Troldemommi

Sikke nogle store problemer du har

Anmeld

12. oktober 2010

SussieThyssen

Jeanne skriver:

Hver morgen står jeg og kæmper med djævlens værste opfindelse. Der findes bedre alternativer, men de dur bare ikke her i huset

Husholdningsfilm!!!!!!  

For dælen jeg hader det, men hvis jeg ikke pakker knægtens madpakke ind i netop denne djævelskab, så han kan se hvad der er, ja så spiser han bare ikke ret meget

Jeg kunne ikke være mere enig...kunne man dog ikke opfinde en måde, der IKKE får det til at klistre sammen.
Jeg bruger det også til min søns madpakke, fordi det er ret praktisk når man får de der grov-tingester med hvor man kan putte alskens salat og andet sundt ind i. Og det ER praktisk, fordi man kan åbne det i den ene ende, gnave nedad bid for bid og filmen så holder på salaten inden i uden det drysser af til højre og venstre, og når man ikke det hele i det ene frikvarter, jamen så lukker man bare for enden og kan gnave videre i det næste.
Smart.
Men for dælen da!!
Den kamp man må igennem INDEN man endelig har fået pakket brødet ind i det.
Hver morgen skeler jeg med gru ned til rullen i papæsken i skuffen.
Man sukker dybt og griber fat.
Det starter meget godt med at få fat i den yderste kant, HVIS altså kanten pænt sidder fast på metal-saven på kanten af æsken.
Så begynder man forsigtigt at trække. Trækker man for hårdt, så klapper det omgående sammen i den anden ende og trækker man for blødt så kommer man ingen vegne.
Nå man så har fået rullet en passende længde ud, så står man over for et nyt problem.
Man opdager, at man godt kunne bruge en arm mere 
Herefter handler det om at få stykket af. Dette foregår ved at man skal både holde det udbredt og trække det opad mod savkanten, samt holde på papæske låget, som naturligvis er for blødt og bøjeligt, så det giver efter, når man laver modtryk.
Så trækker man forsigtigt skråt hen og opad.
Og så klistrer det sammen, både for neden og foroven, og inden man har fået det helt af, står man med en fed sammenklistret orm af film
&¤¤&/()&())?&%

Jeg HADER film!!

Kærligst
Sussie

Anmeld

12. oktober 2010

klmf

Jeg har købt et plastic-etui, som jeg putter filmen i og slipper for pappet - det virker fantastisk Fandt den i en 10'er-bunke engang.....

Anmeld

12. oktober 2010

klmf

Jeg har købt et plastic-etui, som jeg putter filmen i og slipper for pappet - det virker fantastisk Fandt den i en 10'er-bunke engang.....

Anmeld

12. oktober 2010

SussieThyssen

lotchen skriver:

Jeg har også hørt man kan få sådan en, men det er endnu ikke lykkedes mig at finde en.

Anmeld

12. oktober 2010

klmf

SussieThyssen skriver:

Jeg har også hørt man kan få sådan en, men det er endnu ikke lykkedes mig at finde en.

Hold udkig, for det er bare genialt og sparer mange irritationer

Anmeld

12. oktober 2010

MariaJ

Jeg har arbejdet i en kantine engang, hvor al maden skulle pakkes ind i husholdningsfilm.

Se det var virkelig noget, der kunne give en dårlig start på dagen ARRRRRRRGH......

Mærkeligt at man ikke kan opfinde et system, der gør det muligt at få filmen løs uden at det hele klistrer sammen.

Anmeld

12. oktober 2010

Pia.

Jeanne skriver:

Husholdningsfilm!!!!!!  

FØLER MED DIG .... Lad os alle råde i kor.... HJÆÆÆÆÆLP.....

Jeg har også børn der skal kunne se der mad og det skal pakkes i små spændende pakker - ellers spiser de det ikke (forstår dem nu godt, findes der noget være end 3 kedelige halve inde under en gang sølvpapir)

Men jeg slås med det selv samme som dig om morgenen... OG JEG BLIVER SINDSYG IND IMELLEM.... Har præsteret at smide en rulle ud og begynde på en ny fordi, den var gået helt i stykker...

Knus Pia ....

Anmeld

12. oktober 2010

missie20

Jeanne skriver:

Husholdningsfilm!!!!!!  

Jeg har arbejdet i et køkken. Og der var en holder der hang på væggen, hvor du ligger rullen ned i, når du så skal have et stykke hiver/ruller du noget film af, og vupti så skærer den stykket af og filmen er ikke rullet sammen rundt om din hånd. Håber den beskrivelse gav forståelse for jer derude med film problemer, hi hi.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.