Hmm ved ikke om det har været oppe før...
Men så var det lige i nat at Caroline besluttede sig for at vi skulle vågne kl 04.LORT... Nå men op med mig, ren ble på, ind i stuen og amme til det sparsomme lys fra gadelamperne - troede jeg
... Hvor filan er gade belysningen nu henne???????????
Må ærlig indrømme at det gør mig sQ lidt (en del) nervøs at det bare er røvhul sort udenfor. Jeg får paranøja og 1000 tanker flyver rundt i knolden på mig... Jeg er i forvejen vildt nervøs for indbrud og den slags og følger ivrigt med i døgnrapporten i prærieposten hver uge for at se hvor der nu har været indbrud henne. Kæresten siger til mig at jeg kan være ganske rolig, de kommer ingen indbrud i et villa kvarter, der er jo altid folk hjemme.... JA det er sQ meget muligt, men de laver indbrud med køller, tape og andre sjove ting. Når jeg nu går hjemme og kan jeg hurtigt finde ud af hvilke biler der hører til hvor, og kommer der en fremmed bil, holder jeg ekstra øje.... MEN nu er gadebelysningen væk, og jeg kan ikke se en dyt så jeg kan vel også blive overvåget og holdt øje med ude fra uden jeg kan se det.... Ufff det løber koldt ned af ryggen på mig bare ved tanken.... Lige nu sidder jeg sammen krøllet i sofaen pakket ind i et tæppe og skriver dette indlæg i skæret fra et stearinlys, og lyset fra skærmen.
Har godt nok før tænkt på at kommunerne kunne spare penge ved at slukke for gadebelysningen et par timer om natten - MEN det trækker jeg tilbage igen... puhh i så fald skal det være om sommeren tror jeg, hvor vi har de lyse nætter, så kan man jo stadig se lidt og orientere når man går ude...
Jeg så i TV for en uges tid en landbejent der bekymret for sine borgere og at hans arbejde var besværliggjort af det manglende lys og en far der var bekymret for sin datter i nattelivet når der ingen gadebelysning var - jeg kan følge dem nu....
Hvad synes i???
Er det ok at slukke for lyset mere eller mindre hele natten???
Er det bare mig der bliver usikker og nervøs når det er mørkt???
gi mig lyset tilbage!!!!! - nu vil jeg prøve at tage prinsessen med i seng og få en time eller to mere... go' mørk sort nat
NoName - der nu hører syner i mørket
P.S. beklager hvis inlægget er lidt rodet...
Anmeld