Skifte slange og dæk på barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.077 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. oktober 2010

qp

Hvordan faen gør man det og er det sådan ligetil eller hvorledes?

Min cykelmand tager 800 kr for skiftning af slanger og dæk og det er fandme dyrt når disse ting kan købes via nettet til mindre end halvdelen af pengene.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2010

Miss.Sunshine

qp skriver:

Min cykelmand tager 800 kr for skiftning af slanger og dæk og det er fandme dyrt når disse ting kan købes via nettet til mindre end halvdelen af pengene.

Du gør det fuldstændig som på en cykel. er ikke svært overhovedet

Anmeld

11. oktober 2010

qp

Miss.Sunshine skriver:

Du gør det fuldstændig som på en cykel. er ikke svært overhovedet

har aldrig ejet en cykel i mit voksenliv... hehe

Anmeld

12. oktober 2010

Nemesis

fåårk det er dyrt..gav selv en hund sidst og det synes jeg var dyrt for gangen før var det 60 kr.

har du hørt en anden cykelsmed ad ?

:-) Sisse

Anmeld

12. oktober 2010

MetteT

Holy shit det var dyrt.. Tror vi gav omkring 60,-

Men kender du ikke en eller anden handyman der lige ka hjælpe dig der..  Jeg ville heller ikke selv ku hitte ud af det..

Knus Mette

Anmeld

12. oktober 2010

afrobabies

qp skriver:

Babysam i Herning skifter slangen på barnevognen for 50 kr, det er ikke så slemt, men jeg hader lufthjul, fordi jeg punkterede konstant

Anmeld

12. oktober 2010

CamiRon

Tror ikke din cykelmand gider skifte slange i dit hjul for den pris er da helt ude i hampen!  Min cykelmand tager 100 kr. Sidst vores vogn punkterede fik vi lagt sådan noget indlæg ind i hjulet så vognet stort set ikke kan punktere. Det er over 1 år siden og vi har ikke været punkteret endnu. Tror vi gav 250 kr for alle 4 hjul.

Anmeld

12. oktober 2010

L.J.L

qp skriver:

På Nørrebrogade, ligger der tusindvis af cykelværksteder, tag din barnevogn med derind og få dem til at lave det, de er dygtige og det koster ikke en bondegård!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.