5 iUi gik ikke :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

607 visninger
9 svar
0 synes godt om
11. oktober 2010

mulle-musen86

Endnu en SA til samlingen :-( ØV ØV

Det er bare så øv når det ikke lykkedes...

Nu er det hormoner igen... denne gang 150 iE

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2010

CamillaValby

mulle-musen86 skriver:

Jeg føler virkelig med dig.

Håber virkelig at den er der næste gang

Anmeld

11. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

mulle-musen86 skriver:

Årh søde det er jeg godt nok ked af at høre. Sikke noget møg.

Håber det lykkes næste gang og det høje hormon antal du skal have er det der virker.

Anmeld

11. oktober 2010

Sasja77

Øv bøv!! Jeg håber at det lykkedes for Jer næste gang! Det er mega hårdt at gennemgå ( har selv været der) og det er heeelt ok at være nede! Giv dig selv rum og tid til at være ked for jeg tror at det giver lidt mere styrke i den anden ende Det er ligesom om at man så får hevet sig selv lidt op bagefter og tænker "nå, så har jeg tudet nok over det! Næste gang så er den der sgu!"

Krydser fingre for Jer!

Anmeld

12. oktober 2010

mulle-musen86

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Årh søde det er jeg godt nok ked af at høre. Sikke noget møg.

Håber det lykkes næste gang og det høje hormon antal du skal have er det der virker.

tak søde...

Det skal nok komme lige pludselig... denne gang blev jeg bare snydt rigtig meget, da jeg havde mærket noget anderledes end de andre gange...

Men hva vi må op på hesten igen...

Anmeld

12. oktober 2010

mulle-musen86

Sasja77 skriver:

Øv bøv!! Jeg håber at det lykkedes for Jer næste gang! Det er mega hårdt at gennemgå ( har selv været der) og det er heeelt ok at være nede! Giv dig selv rum og tid til at være ked for jeg tror at det giver lidt mere styrke i den anden ende Det er ligesom om at man så får hevet sig selv lidt op bagefter og tænker "nå, så har jeg tudet nok over det! Næste gang så er den der sgu!"

Krydser fingre for Jer!

troede jeg var stærkere denne gang, fordi jeg netop har været igennem det såååååå mange gange, men nej .

Anmeld

12. oktober 2010

Lisbeth1985

Vil bare lige sende en trøstekrammerJeg håber, at der kommer en sød lille bebs til jer næste gang

Anmeld

12. oktober 2010

mulle-musen86

Lisbeth1985 skriver:

Vil bare lige sende en trøstekrammerJeg håber, at der kommer en sød lille bebs til jer næste gang

1000 tak for krammet... det varmer :-) håber virkelig der snart sker noget... vi har været i gang siden januar 2009... så...

Anmeld

12. oktober 2010

Lisbeth1985

mulle-musen86 skriver:

1000 tak for krammet... det varmer :-) håber virkelig der snart sker noget... vi har været i gang siden januar 2009... så...

Vi har været igang næsten lige så længe, så jeg kender desværre godt følelsen Men lad os satse på, at vi begge har små guldklumper i maven inden jul

Anmeld

14. oktober 2010

mulle-musen86

Lisbeth1985 skriver:

Vi har været igang næsten lige så længe, så jeg kender desværre godt følelsen Men lad os satse på, at vi begge har små guldklumper i maven inden jul

Det kunne være den ultimative julegave...

krydser for os begge :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.