Så blev det i morgen om under 12 timer at vi skal til MD scanning
Synes lige der har været evigheder til, men nu er det altså i morgen!...
Jeg glæder mig, er ikke nervøs. Jeg synes jeg har mærket liv de sidste par uger næsten hver dag. Og her den sidste uges tid har det været hver dag. Og da vi var til NF scanning tumlede den rundt og hjertede bankede derudaf
. Så er ikke nervøs, glæder mig bare
det er lidt ligesom en forsmag på juleaften. Vi vil rigtig gerne vide om baby er en dreng eller pige, så jeg håber virkelig at vi kommer til at kunne se det
Er igang med at hækle et tæppe til den lille, gik igang i forgårs. Det bliver både i pige og drenge farver, så så kan det bruges uanset hvad det bliver og hvad nærste bliver. Det ku være hyggeligt med sådan et babytæppe alle ens børn kan bruge...
Ja her sidder jeg og siger alle mine børn (!) for 4-5 uger siden var jeg sikker på at det KUN blev ved den ene der er i maven, for der kørte hormonerne på højtryk og kvalmen var der 24/7. Men det er utroligt så hurtigt man glemmer
Lige nu er det bare skønt at være gravid. Ingen kvalme, vejret er dejligt, hormonerne under kontrol og en masse dejlig tid sammen med min kæreste. Er livet ikke bare dejligt?? 
Men ville ikke så meget bare lige dele min glæde med jer andre og nu håber jeg at jeg kan få sovet en god nats søvn, så jeg ikke ender med at være helt smadret, fordi jeg ikke har kunnet sove, fordi jeg er så spændt.... 
Anmeld