MD scanning i morgen :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

459 visninger
6 svar
0 synes godt om
11. oktober 2010

Maria-s

Så blev det i morgen om under 12 timer at vi skal til MD scanning Synes lige der har været evigheder til, men nu er det altså i morgen!... Jeg glæder mig, er ikke nervøs. Jeg synes jeg har mærket liv de sidste par uger næsten hver dag. Og her den sidste uges tid har det været hver dag. Og da vi var til NF scanning tumlede den rundt og hjertede bankede derudaf . Så er ikke nervøs, glæder mig bare det er lidt ligesom en forsmag på juleaften. Vi vil rigtig gerne vide om baby er en dreng eller pige, så jeg håber virkelig at vi kommer til at kunne se det

Er igang med at hækle et tæppe til den lille, gik igang i forgårs. Det bliver både i pige og drenge farver, så så kan det bruges uanset hvad det bliver og hvad nærste bliver. Det ku være hyggeligt med sådan et babytæppe alle ens børn kan bruge... Ja her sidder jeg og siger alle mine børn (!) for 4-5 uger siden var jeg sikker på at det KUN blev ved den ene der er i maven, for der kørte hormonerne på højtryk og kvalmen var der 24/7. Men det er utroligt så hurtigt man glemmer Lige nu er det bare skønt at være gravid. Ingen kvalme, vejret er dejligt, hormonerne under kontrol og en masse dejlig tid sammen med min kæreste. Er livet ikke bare dejligt??

Men ville ikke så meget bare lige dele min glæde med jer andre og nu håber jeg at jeg kan få sovet en god nats søvn, så jeg ikke ender med at være helt smadret, fordi jeg ikke har kunnet sove, fordi jeg er så spændt....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2010

AnneBJ

Hvor spændende for Jer!! Glæder mig til at høre hvordan det går! Og hvor er det skønt at du har det SÅ meget bedre!! Det var ventetiden værd allerede

Anmeld

12. oktober 2010

Maria-s

AnneBJ skriver:

Hvor spændende for Jer!! Glæder mig til at høre hvordan det går! Og hvor er det skønt at du har det SÅ meget bedre!! Det var ventetiden værd allerede

Ja det er bare SÅ dejligt at være sluppet af med kvalmen. Håber virkelig at den ikke lige vender tilbage!...

Scanningen gik rigtig, rigtig fint Hjertet havde 4 kamre, navlestrengen de 3 rum. Der var begge nyre. Hovedet var den normale størrelse, der var de fingre og tør der skulle være og et par lange stænger en UG baby som hun sagde

Og ja så var der en tydelig tap, så det er en lille dejlig, dejlig DRENG  der liger og putter sig i min mave

Far som sad og holdte mig i hånden, voksede lige 5 cm og smilet blev lige liiidt bredere end jeg troede det kunne blive Selvom han hele tiden har sagt som jeg med at han var "ligeglad" om det var en pige eller en dreng, ja så SYNES han jo det er FEDT at han skal have en SØN!! "Så skal der købes fodboldstøvler skat!" som han sagde

Så en dejlig dag i dag Selvom jeg er døøødtræt Kan godt mærke at jeg har haft glædet mig til i dag og måske ikke sovet så meget og så tungt som jeg plejer at gøre....

Anmeld

12. oktober 2010

AnneBJ

Ih hvor skønt for Jer! Kæmpe tillykke med den lille prins! Havde du selv nogen fornemmelse af kønnet inden?

Anmeld

12. oktober 2010

Riksen

Nej, hvor dejligt med en god scanning. Tillykke med at alt er som det skal være med jeres søn

Anmeld

12. oktober 2010

Maria-s

AnneBJ skriver:

Ih hvor skønt for Jer! Kæmpe tillykke med den lille prins! Havde du selv nogen fornemmelse af kønnet inden?

Taktak

Neeej og så jo alligevel.. altså vi havde begge to uafhængigt af hinanden sagt ham om den lille baby i maven til hinanden også fordi, taget i betragtning af at jeg ikke er længere henne, ja så synes jeg jeg får nogle ordentlig los en gang i mellem (en rigtig fodboldspiller som far siger), Men jeg har mest haft et pigenavn i hovedet, så nej jeg synes ikke liiige jeg som sådan havde en fornemmelse...

Anmeld

12. oktober 2010

Maria-s

Riksen skriver:

Nej, hvor dejligt med en god scanning. Tillykke med at alt er som det skal være med jeres søn

Mange tak!

Ja det var rigtig, rigtig dejligt at se den lille baby igen og at alt var som det skulle være 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.