Tjuhl?....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

618 visninger
9 svar
0 synes godt om
11. oktober 2010

Sasja77

Er der nogen der ved hvordan det går med Trine? 

Håber sådan at der snart er noget i gære

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2010

Laulund87

Tænkte også lige på hende

Anmeld

11. oktober 2010

twinboys

Sjovt jeg tænkte også lige på hende...

Anmeld

11. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Hihi, jeg går også og holder lidt øje med, om hun er til stede ind imellem. Hun har da være online til aften så...

Ihhh altså baby Juhl må meget gerne komme ud så vi kan se om det er en prins eller prinsesse

Anmeld

11. oktober 2010

misslea

Ha skrevet med hende tidligere...!!!

Og efter en del hårde plukveer med alvorlig bid i her hen over weekenden, er det desværre ikke blevet til mere... øøøøvv!!!

men lad os håbe, at der snart sker noget, så vi kan se den dejlige lille baby Juhl!!!

Anmeld

11. oktober 2010

Sasja77

Ja ikke!? Jeg syntes lige at det var længe siden at jeg havde set hende herinde Er sgu så spændt!

Anmeld

11. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Hun er vist ik så aktiv for tiden fordi hun er udmattet. Kan jeg godt forstå. Den lange ventetid altså

Anmeld

11. oktober 2010

Sasja77

misslea skriver:

Ha skrevet med hende tidligere...!!!

Og efter en del hårde plukveer med alvorlig bid i her hen over weekenden, er det desværre ikke blevet til mere... øøøøvv!!!

men lad os håbe, at der snart sker noget, så vi kan se den dejlige lille baby Juhl!!!

Ja lad os da håbe det! Og også med dig! Tænkte faktisk også på at din lille trold også snart må komme ud og hilse på os

Anmeld

11. oktober 2010

misslea

Sasja77 skriver:

Ja lad os da håbe det! Og også med dig! Tænkte faktisk også på at din lille trold også snart må komme ud og hilse på os

Joooo tak  meget gerne...

1 UGE OVER tid er mere end rigeligt...!! Så håååber

Men slimproppen gik igår, og idag har jeg slet ikke været på toppen.. med influenza agtige symptomer, ondt i lænden, i underlivet, plukveer i lange baner og de værste niv og jag i underlivet/fødselskanalen... av av!!! Så håber da, at alt dette snart udvikler sig til en fødsel... det synes jeg sørme, at jeg fortjener

Anmeld

11. oktober 2010

JustAnotherName

Hun har ihvertfald skrevet her til aften klokken 20:23

https://www.baby.dk/debat/67845pi1/navlestrengen/hvad-faar-man----.aspx

......Så umiddelbart tror jeg ikke, at hun er i fødslen lige forløbig.
Meeeen, vi er mange der venter spændte  Og nu KAN det heller ikke vare længe  (maks 2 uger ihvertfald.....og de højere magter forbyde dét!!)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.