navnesutten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

824 visninger
10 svar
0 synes godt om
11. oktober 2010

bøgelund

hvis jeg fx bestiller 4 sutter derinde, skal der så nødvendigvis stå det samme på alle 4??

kan ikke se, at man kan få forskellige ord på hver sut.. 

og hvorfor kan man ikke selv vælge farve?  har fundet dem jeg gerne vil have, men så får du halv lyserød og halv hvid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2010

Barbamama

DU kan bestille 3, 6 eller 9 sutter. Du får en pakke med 3 i og der står det samme på allesammen. Og der findes flere forskellige pakker. Sidst jeg bestilte fik jeg en brun, en lille og en lyserød sut. Du kan jo evt bare betille 3 pakker og så skrive noget forskelligt på hvert sæt. Så kan du blande dem når du får sutterne. SÅ kan du bestille 3forskellige farvepakker.

Anmeld

12. oktober 2010

Low

bøgelund1 skriver:

hvis jeg fx bestiller 4 sutter derinde, skal der så nødvendigvis stå det samme på alle 4??

og hvorfor kan man ikke selv vælge farve?  har fundet dem jeg gerne vil have, men så får du halv lyserød og halv hvid.

Jeg har også bestilt sutter der fra og jeg tror ikke man kan få forskellige tekst på hver sut, det ledte jeg hvert fald efter og jeg kunne ikke få det til det.

Anmeld

12. oktober 2010

BabyMus

Det er samme navn / tekst på en pakke sutter af tre sutter. Men ja, hvis du bestiller flere pakker, kan man få skrevet noget forskelligt på den måde, men du vil stadig ha tre med samme tekst. Men når de har forskellige farver, så er de jo alligevel ikke helt ens. (:

Og de ligger i de farver som er beskrevet / vist, og man kan ikke selv blande. Men jeg synes nu det er nogle meget søde farvekombinationer. (:

Anmeld

12. oktober 2010

mortilnoahogmelina

Hvad hedder den side hvor i bestiller dem ??

Anmeld

12. oktober 2010

Low

Pernille08 skriver:

Hvad hedder den side hvor i bestiller dem ??

navnesutten.dk

Anmeld

12. oktober 2010

mortilnoahogmelina

Low skriver:

navnesutten.dk

Tak

Anmeld

12. oktober 2010

patella

bøgelund1 skriver:

Nu er det ikke fordi jeg vil blande mig Men jeg kan næsten se på din status at du ikke har født endnu?! Jeg ville vente med at købe sutter derinde, til du ved hvilken slags sut din baby vil have. Jeg fik runde sutter derindefra i gave og dem har Bastian aldrig ville tage, han vil kun ha anatomiske, så det var bare så meget spild af penge. 

Bare lige et godt råd 

Anmeld

12. oktober 2010

bøgelund

patella skriver:

Nu er det ikke fordi jeg vil blande mig Men jeg kan næsten se på din status at du ikke har født endnu?! Jeg ville vente med at købe sutter derinde, til du ved hvilken slags sut din baby vil have. Jeg fik runde sutter derindefra i gave og dem har Bastian aldrig ville tage, han vil kun ha anatomiske, så det var bare så meget spild af penge. 

Bare lige et godt råd 

ja, det er nok mest fornuftigt. men min tålmodighed er meget lille.. så det kan jeg slet ikke vente med. selvom det er tåbeligt. 

hvis det stod til mig, kom baby til verden efter en uges tid i ovnen.  

Anmeld

12. oktober 2010

bøgelund

BabyMus skriver:

Det er samme navn / tekst på en pakke sutter af tre sutter. Men ja, hvis du bestiller flere pakker, kan man få skrevet noget forskelligt på den måde, men du vil stadig ha tre med samme tekst. Men når de har forskellige farver, så er de jo alligevel ikke helt ens. (:

Og de ligger i de farver som er beskrevet / vist, og man kan ikke selv blande. Men jeg synes nu det er nogle meget søde farvekombinationer. (:

den pakke jeg endte med, er der kun to i. og det er lyserød og klar.. og den klare er da lidt kedelig. men med lidt tekst, hjælper det nok  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.