8+5 aka 9. uge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

489 visninger
3 svar
0 synes godt om
11. oktober 2010

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

Hej folkens.

Så er jeg på banen igen, med spørgsmål om graviditet. Som overskriften siger er jeg 9 uger henne, og jeg har de sidste par dage haft en del udflåd med brune "tråde" som jeg for det meste kun har set når jeg har været på toilet og tøret mig.

Er det normalt? nogen med erfaringer, har set nogen har skrevet om brun udflåd, men aner ikke om det hænger sammen med det jeg har.

Jeg er på nuværende tidspunk i Tyrkiet på ferie, så har ikke lyst at tage til læge hvis det er noget der normalt forekommer uden der sker noget ved det, men er selvfølgelig da bekymret for lille blop inde i maven, som nok har været udsat for lidt meget de sidste par dage.

håber nogle af jer kloge hoveder kan komme med nogle gode kommentare, må nok indrømme at man er lidt bekymret, man høre jo så meget....

ps: kan det virkelig passe min mave begynder at bule ud en lille smulle allerede nu? jeg er førstegangsgravid så er overrasket over hver eneste dag med den mindste variation på krop og sjæl

med venlig hilsen

Fru. Skovrup

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2010

SoffiLine

da jeg var 8 uger henne, var folk ikke længere i tvivl om at jeg er gravid

Anmeld

12. oktober 2010

FruM

Hej.

Forstår godt din bekymring. Jeg er 8 uger henne og har haft brunligt udflåd 4 gange, hvor jeg har været bekymret. Det lyder som dit. Jeg har endda haft blodigt udflåd, men de har det godt derinde, så det skulle ikke være i nærheden af dem blødningerne kommer fra. Og jeg ved der er rigtig mange, der prøver det. Min læge siger, at 10% har blødninger undervejs uden man ved hvorfor.

Håber du kan nyde din ferie.

Mange hilsner fra Mette.

Anmeld

12. oktober 2010

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
FruM skriver:

Hej.

Forstår godt din bekymring. Jeg er 8 uger henne og har haft brunligt udflåd 4 gange, hvor jeg har været bekymret. Det lyder som dit. Jeg har endda haft blodigt udflåd, men de har det godt derinde, så det skulle ikke være i nærheden af dem blødningerne kommer fra. Og jeg ved der er rigtig mange, der prøver det. Min læge siger, at 10% har blødninger undervejs uden man ved hvorfor.

Håber du kan nyde din ferie.

Mange hilsner fra Mette.

hey mette.

Tak for dit svar, du har ingen ide om hvor meget det letter mit lille hjerte! ved der er nogen der har prøvet det før, men når men selv står med det bliver man alligevel en smule bange, især fordi hernede i tyrkiet er det ikke bare sådan at komme til læge, og det koster penge...

glæder mig til på torsdag, så flyver vi hjem til danmark, så kan jeg besøge min egen læge hvis det bliver nødvendigt eller ringe.

men så længe det ikke er frisk blod og jeg ikke som sådan har ondt på nogen måde, så er jeg ikke så nervøs.

knus 

-Fru Skovrup

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.