Tvillingerne døbt (SPAM)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2010

Malene84

Bavianis skriver:

Tillykke med den dejllige dag.

Jeg bliver nødt til at spørge - HVEM har lavet lagkage + de lækre cup-cakes???

Knus, Susanne

hehee... tusind tak. Jamen det har min grandkusine (hun er konditor)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2010

M.O.A.R.

Malene84 skriver:

Tusind mange tak  det er drengenes første bodyer som hun har brugt. Hun har malet på dem. Ja det er den bedste gave... er sååå vild med dem

Forstår godt du er vild med dem.. De er også mega flotte!!

Anmeld

18. oktober 2010

Kruse90

stort tillykke smukke.
Ser ud til at have været en super dejlig dag.
Glæder mig til at se det til Januar

Jeg er så vild med de navne. at jeg endelig har overtalt manden til at hvis vi får en dreng skal det være en Tristan eller Villads

Anmeld

18. oktober 2010

Malene84

Kruse90 skriver:

stort tillykke smukke.
Ser ud til at have været en super dejlig dag.
Glæder mig til at se det til Januar

Jeg er så vild med de navne. at jeg endelig har overtalt manden til at hvis vi får en dreng skal det være en Tristan eller Villads

hehe tusind tak søde... og SKØNNE NAVNE DU HAR VALGT  Kan jo rent faktisk være, at du får brug for begge navne - hehe

Anmeld

18. oktober 2010

Kruse90

Malene84 skriver:

hehe tusind tak søde... og SKØNNE NAVNE DU HAR VALGT  Kan jo rent faktisk være, at du får brug for begge navne - hehe

ja det kan være

kunne være ret sjovt.
jeg har endelig fået ham overtalt. har kæmpet det sidste halve år

Anmeld

2. november 2010

ChatH

Malene84 skriver:

Haaaiii skønne damer,

Vi havde en skøn og dejlig dag - jeg kan tude bare ved tanken, sys det var en vild og dejlig dag. såååå smuk, og det hele gik bare super godt. Her er "lidt" billeder, og resten kan I jo se til januar

MØS FRA OS

Hejsa malene

Vil bare høre hvor du har købt det der dåbs tøj dine skønne unger har på og hvor gamle de var da de blev døbt?

Skal selv holde dåb til feb. og Valdemar når at blive 6 md så skal have fundet noget passende tøj

Anmeld

2. november 2010

Malene84

Chatarina skriver:

Hejsa malene

Vil bare høre hvor du har købt det der dåbs tøj dine skønne unger har på og hvor gamle de var da de blev døbt?

Skal selv holde dåb til feb. og Valdemar når at blive 6 md så skal have fundet noget passende tøj

hey søde  mener du dåbsdragterne? de er nemlig home made! De er/var 5 måneder da de blev døbt - men de er jo nogle ordentlige basser - de bruger 74/80 - så dragterne er str. 74

Anmeld

2. november 2010

ChatH

Malene84 skriver:

hey søde  mener du dåbsdragterne? de er nemlig home made! De er/var 5 måneder da de blev døbt - men de er jo nogle ordentlige basser - de bruger 74/80 - så dragterne er str. 74

ØVVV så finder jeg jo nok ikke lige dem nogen steder De er bare så kæreJa min basse er også stor. han vejer 6,6kg nu og er 10 uger på lørdag

Anmeld

2. november 2010

Malene84

Chatarina skriver:

ØVVV så finder jeg jo nok ikke lige dem nogen steder De er bare så kæreJa min basse er også stor. han vejer 6,6kg nu og er 10 uger på lørdag

Jamen du må da gerne låne en af dragterne hvis det er? Jeg skal nok lige vende den med oldemor (hende der har syet dem). Men herregud.. jeg ved du ville passe på dem.

Anmeld

2. november 2010

ChatH

Malene84 skriver:

Jamen du må da gerne låne en af dragterne hvis det er? Jeg skal nok lige vende den med oldemor (hende der har syet dem). Men herregud.. jeg ved du ville passe på dem.

IHHH hvor er du altså sød!! Vil i hvert fald gerne vende tilbage i januar ang. mål og sådan så jeg ved om den kommer til at passe. er det okay? så sender jeg lige en venneanmodning hvis det er i orden, så jeg har dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.