Så er det vidst på tide, at vise min lille datter frem..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.260 visninger
20 svar
0 synes godt om
11. oktober 2010

Bare mig..

Ja, det er vidst på tide, at i får et par billeder af min lille datter..

Hun bliver d. 17 okt. 5!!!!! mdr..

Tiden går bare så stærkt, at man slet ikke kan forstå det..

Hun er en pige med meget temperament, og en hidseprop uden lige.. - Måske det gavner sig når hun bliver ældre

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2010

sarahb

hvor er hun dejlig, så skøn... Kært billede md skålen med grød

Og den lille hund, ej men.... Hvor er den dejlig...

Anmeld

11. oktober 2010

Vidunderligeunger

gode billeder... har du i flere hehe... elsker at se billeder ar babyer på ca. samme alder som Alberte. 

Anmeld

11. oktober 2010

lisbethita

~~M.Nielsen~~ skriver:

Ja, det er vidst på tide, at i får et par billeder af min lille datter..

Hun bliver d. 17 okt. 5!!!!! mdr..

Tiden går bare så stærkt, at man slet ikke kan forstå det..

Hun er en pige med meget temperament, og en hidseprop uden lige.. - Måske det gavner sig når hun bliver ældre

To sjæle, een tanke, søde ;-) Jeg har også lige oprettet et link med billedspam! HVOR ER HUN NUTTET! Og vildt at hun allerede snart er 5 mrd. Smilla er snart 7 mrd. Tiden går bare så hurtigt.

Ellers håber jeg, at I har det godt alle tre <3

KRAMMER FRA MIG

Anmeld

11. oktober 2010

Bare mig..

BlyViol skriver:

gode billeder... har du i flere hehe... elsker at se billeder ar babyer på ca. samme alder som Alberte. 

Har lige lagt lidt flere ind Tro mig, der kan sagtens komme mange flere

Og mange tak

Anmeld

11. oktober 2010

Bare mig..

lisbethita skriver:

To sjæle, een tanke, søde ;-) Jeg har også lige oprettet et link med billedspam! HVOR ER HUN NUTTET! Og vildt at hun allerede snart er 5 mrd. Smilla er snart 7 mrd. Tiden går bare så hurtigt.

Ellers håber jeg, at I har det godt alle tre <3

KRAMMER FRA MIG

Hihi, så skal jeg da lige tjekke din datter ud hihi..

Og tak.. Ja tiden går ALT for hurtigt.. Hvad er det da du siger?! 7 (SYV!!!?) mdr.. det er da helt vildt.. Jamen, det er jo slet ikke til at følge med mere...

Jo tak, her går det super godt.. Hvad med jer?

Anmeld

11. oktober 2010

lisbethita

~~M.Nielsen~~ skriver:

Hihi, så skal jeg da lige tjekke din datter ud hihi..

Og tak.. Ja tiden går ALT for hurtigt.. Hvad er det da du siger?! 7 (SYV!!!?) mdr.. det er da helt vildt.. Jamen, det er jo slet ikke til at følge med mere...

Jo tak, her går det super godt.. Hvad med jer?

Det går også rigtigt godt. Hun er godt nok lidt mor-syg for tiden, men det er vist bare et tigerspring. Hun er begyndt at kravle nu, så det går alt alt alt for stærkt. Bøgerne i bogrolen er IKKE sikre mere, hi hi hi! 

Ellers nyder jeg at være på barsel. Det er kanon!!! 

STOR krammer til dig

Anmeld

11. oktober 2010

Bare mig..

lisbethita skriver:

Det går også rigtigt godt. Hun er godt nok lidt mor-syg for tiden, men det er vist bare et tigerspring. Hun er begyndt at kravle nu, så det går alt alt alt for stærkt. Bøgerne i bogrolen er IKKE sikre mere, hi hi hi! 

Ellers nyder jeg at være på barsel. Det er kanon!!! 

STOR krammer til dig

Kravle? Er det ikke tidligt, eller? Det lyder flot.. hihi.. STOR pige!! Dejligt, at hører det går godt ved jer.. Har i lige været på ferie eller? tænker de billeder der er af din datter, det ser dejligt sommeragtigt ud?

Jamen morsyg er vi også herhjemme lige for tiden, og hun bliver flov hver gang en "flremmed" hilser på hende.. - Dem som ikke bor herhjemme.. Og begynder også at græde hvis hun ikke er ved hendes mor eller far.. - Helst mor.. Hmm. Kan nu godt være en smule hård.. Ellers er vi ved at få en rigtig god aftenrytme, så det er sgu dejligt ovenpå de trælse aftener vi var plaget af i starten.. Så nu kører det for mamma her

Anmeld

11. oktober 2010

lisbethita

~~M.Nielsen~~ skriver:

Kravle? Er det ikke tidligt, eller? Det lyder flot.. hihi.. STOR pige!! Dejligt, at hører det går godt ved jer.. Har i lige været på ferie eller? tænker de billeder der er af din datter, det ser dejligt sommeragtigt ud?

Jamen morsyg er vi også herhjemme lige for tiden, og hun bliver flov hver gang en "flremmed" hilser på hende.. - Dem som ikke bor herhjemme.. Og begynder også at græde hvis hun ikke er ved hendes mor eller far.. - Helst mor.. Hmm. Kan nu godt være en smule hård.. Ellers er vi ved at få en rigtig god aftenrytme, så det er sgu dejligt ovenpå de trælse aftener vi var plaget af i starten.. Så nu kører det for mamma her

Yes...vi er på vej til at kravle ;-.) Havde I mange trælse after i starten? Nåååh...ja! Det kan jeg faktisk godt huske, men det var nok fordi du også havde travlt. Det går jo lige i babyen, når mor har meget at se til, desværre. Men du er jo bare så sej. Nævnte også dig i Listen over dem på baby.dk man husker bedst. Synes bare du gjorde det så flot!!  

Er du i en mødregruppe?? Jeg har verdens bedste mødregruppe... Det er så fedt ;-)

Anmeld

11. oktober 2010

dorthemus

Nej hvor er hun smuk!!  Skønt billede, det første

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.