Hvornår stopper man...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

454 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. oktober 2010

Anonym trådstarter

Jeg er ikke sammen med mit barns far, og har en ny inde i mit liv. Som er en stor del af vores hverdag.

Mit barn er rigtig glad for ham og kalder ham far. Hver gang h*n gør det retter vi barnet, og siger *bibs* navn.

Mit barn reagere ved at blive sur når vi gør det, eller også lukker barnet os fuldstændig ude og inorere at vi siger noget til h*n. Det er bare far barnet vil sige.

Skal vi stoppe med at rette barnet, og lade barnet gøre det? Hvad vil i gøre? Syntes efterhånden det er synd at h*n reagere som h*n gør.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2010

frk Jensen

Anonym skriver:

Jeg er ikke sammen med mit barns far, og har en ny inde i mit liv. Som er en stor del af vores hverdag.

Mit barn er rigtig glad for ham og kalder ham far. Hver gang h*n gør det retter vi barnet, og siger *bibs* navn.

Mit barn reagere ved at blive sur når vi gør det, eller også lukker barnet os fuldstændig ude og inorere at vi siger noget til h*n. Det er bare far barnet vil sige.

Skal vi stoppe med at rette barnet, og lade barnet gøre det? Hvad vil i gøre? Syntes efterhånden det er synd at h*n reagere som h*n gør.

Det kommer vel helt an på hvordan din kæreste har det med at blive kaldt far.. og hvor længe i har været sammen.. hvis i har kendt hinanden i 3 uger, så er der for tidligt..

men har i været sammen over et halvt år så syns jeg det er fint..

gør som i har lyst til.. der er intet som er forbudt.

Anmeld

11. oktober 2010

Anonym trådstarter

fisen skriver:

Det kommer vel helt an på hvordan din kæreste har det med at blive kaldt far.. og hvor længe i har været sammen.. hvis i har kendt hinanden i 3 uger, så er der for tidligt..

men har i været sammen over et halvt år så syns jeg det er fint..

gør som i har lyst til.. der er intet som er forbudt.

Været sammen i over 6 måneder.

Og han har det fint med at blive kaldt far

Anmeld

11. oktober 2010

Mimic

Gør hvad i føler er det rigtige for jer og for barnet...

Herhjemme begyndte min datter at kalde min kæreste for far og hendes biologiske far for far k.. (hans navn)

dette kom efter at vi havde været sammen i et lille halvt år og har nu været sammen i snart 4 år.

for os var det det rigtige, men mærk efter med jer selv hvad i synes er rigtigt

du er velkommen til at skrive til mig, hvis du har brug for at tale om det

Linda

Anmeld

11. oktober 2010

Pige2009

Jeg synes da bare I skal stoppe med at rette barnet, for h*n opfatter jo din kæreste som far, og når det er på eget initiativ, så synes jeg da bare det er super Det betyder jo at barnet er tryg ved din kæreste...

Anmeld

11. oktober 2010

frk Jensen

Anonym skriver:

Været sammen i over 6 måneder.

Og han har det fint med at blive kaldt far

Så syns jeg ikke der er noget forkert i at hun kalder ham far..

Anmeld

11. oktober 2010

Miamaja

i skal da ikke rette paa barnet! det er da synd. man kan sagtens have maaaange faedre og naar de er smaa kan de ikke forstaa det biologiske alligevel. saa lad barnet vaelge hvad de vil kalde hvem og hvad

Anmeld

12. oktober 2010

tinasmor

Miamaja skriver:

i skal da ikke rette paa barnet! det er da synd. man kan sagtens have maaaange faedre og naar de er smaa kan de ikke forstaa det biologiske alligevel. saa lad barnet vaelge hvad de vil kalde hvem og hvad

enig

Anmeld

12. oktober 2010

SussieThyssen

Børn skal da have lov til at bruge de kaldenavne de vil.
Men hvorfor ikke bare sige Far+ rigtige navn, fx FarPeter og FarSøren, så kan I lettere kende forskel.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.