mavebillede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.194 visninger
21 svar
0 synes godt om
11. oktober 2010

sarahb

Har lagt mavebillede ind i mit album, vil ikke sætte det ind her da det er læt påklædt og vil ikke vise mig sådan for "alle"
Men hvis i vil se så sig endelig til, så får i koden.

jeg var ved JM i dag og han er igen skønnet stor. 2700 gr. (er 34+4) så hun sagde det ikke ville undre hende hvis han måske ville komme før, men det kunne hun jo ikke love. Men han skal da være hjertens velkommen.
Hoved var så tydeligt og hun tog mine hænder ned på min mave og så kunne jeg selv føle hans hoved.. GISP det var underligt... Så nu har min svigerinde også lige mærket

Det var lige lidt om min mave, mens vi venter spændt på Trines mave snart forsvinder og der kommer den dejligste baby Juhl ud.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

ej hvor vildt sarah!!! :0)

det bliver bare skønt.... jeg vil gerne se dit fine billede!

Anmeld

11. oktober 2010

Ranarupta

sarahb skriver:

Har lagt mavebillede ind i mit album, vil ikke sætte det ind her da det er læt påklædt og vil ikke vise mig sådan for "alle"

jeg var ved JM i dag og han er igen skønnet stor. 2700 gr. (er 34+4) så hun sagde det ikke ville undre hende hvis han måske ville komme før, men det kunne hun jo ikke love. Men han skal da være hjertens velkommen.
Hoved var så tydeligt og hun tog mine hænder ned på min mave og så kunne jeg selv føle hans hoved.. GISP det var underligt... Så nu har min svigerinde også lige mærket

Det var lige lidt om min mave, mens vi venter spændt på Trines mave snart forsvinder og der kommer den dejligste baby Juhl ud.

Ej, hvor spændende! Og hvor må det være surrealistisk at mærke hovedet udefra

Jeg vil også meget gerne se billedet

Anmeld

11. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

sarahb skriver:

fårk mand, den mavse bær du kanon flot.... og når man tænker på at det er anden gang!

rigtig flotte billeder!

Anmeld

11. oktober 2010

Milka

jeg vil os se, jeg vil os se!

kan slet ikke komme over du er så langt allerede, hvor bliver tiden af??

Anmeld

11. oktober 2010

sarahb

Ni-ko-li-ne skriver:

fårk mand, den mavse bær du kanon flot.... og når man tænker på at det er anden gang!

rigtig flotte billeder!

tak søde. Ja er ikke så stor som sidst og den er meget pænere end sidst.. Min JM sagde også at jeg gav hende håb for hun ville igennem 2. graviditet hvis man kunne have sådan en fin mave som 2. gangs gravid. SÅ SØDT!

Et boost!!

Anmeld

11. oktober 2010

sarahb

Milka skriver:

jeg vil os se, jeg vil os se!

kan slet ikke komme over du er så langt allerede, hvor bliver tiden af??

tiden er fløjet afsted.. Det er helt vildt.. Det er slet ikke til at forstå
Men det er nu meget dejligt, jeg er lidt utålmodig.

Anmeld

11. oktober 2010

Milka

sarahb skriver:

tiden er fløjet afsted.. Det er helt vildt.. Det er slet ikke til at forstå
Men det er nu meget dejligt, jeg er lidt utålmodig.

wow, ser fandme godt ud!!

har det været en nem graviditet? synes ikke man har hørt noget brok fra dig om hvor træææææls det er at være gravid

Anmeld

11. oktober 2010

Ranarupta

Uh, så er der jo håb endnu! Min mave havde sit eget postnummer, så hvis den kan være mindre og SÅ SMUK ved 2. graviditet, så tror jeg også godt, at jeg tør

Anmeld

11. oktober 2010

sarahb

Milka skriver:

wow, ser fandme godt ud!!

har det været en nem graviditet? synes ikke man har hørt noget brok fra dig om hvor træææææls det er at være gravid

uha, de første 3 mdr var med opkast konstant.. Var virkelig ved at skride fra alt!!!Så hårdt, når man i forvejen har en lille gut man skal tage vare på.
Men ellers så har det været plukveer pga for meget arbejde, men gik lidt ned i tid og så har der ikke været noget. Nu er jeg på ferie og så barsel bagefter. Så det er jo helt vidunderligt

Og tak, det er ikke lige altid man går og føler sig speciel lækker!! hihi..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.