se lige de her billeder!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2010

Barbamama

JustAnotherName skriver:

Ejj, hvor er de godt fanget. Smukke Carla. De er jo bare gode ALLESAMMEN!

Taaaak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2010

Barbamama

MORJESPERSEN skriver:

Hvor er hun bare gude smuk.. ligesom sin mor

Hvor er du sød Fie altså!!!! Tusind tak!!!!

Anmeld

12. oktober 2010

LIZO

sikke nogle skønne billeder

Anmeld

12. oktober 2010

Vinker

michella80 skriver:

Ja han er bare rigtig god til at tage billeder af hende og så bliver de bare helt fantastiske når han har redigeret dem. Han tog også nogle rigtig gode billeder af mig da jeg var gravid med hende. Han har sagt han gerne vil tage nogle flere af hende. Det glæder vi os til!

Hold da op - Er vildt imponeret, men måske det er nemt at tage så skønne billeder med så smukke tøser som model ;)

fantastisk at ha en der kan tage billeder fremfor at rende til fotograf hele tiden - det koster jo kassen.

Er VILD med det sidste billede - åååh jeg smelter! Og hvor var du (også) bare smuk som gravid

Anmeld

12. oktober 2010

BinaMor

årh hvor er de bare gode!!!

Anmeld

12. oktober 2010

Barbamama

Vinker skriver:

Hold da op - Er vildt imponeret, men måske det er nemt at tage så skønne billeder med så smukke tøser som model

fantastisk at ha en der kan tage billeder fremfor at rende til fotograf hele tiden - det koster jo kassen.

Er VILD med det sidste billede - åååh jeg smelter! Og hvor var du (også) bare smuk som gravid

Tusind tak Rikke!!! Det er virkelig sødt sagt!!! Jeg er også SÅ glad for de billeder!!! Og ja han bliver også brugt flittigt. He he....For det ER dyrt at rende til fotograf!!! Og han ER dygtig til det. Han er også god til at få en til at smile på den god måde. Han sidder bare og smiler helt vildt til en og så kan man jo ikke selv lade være Tja...  

Anmeld

12. oktober 2010

Barbamama

LIZO skriver:

sikke nogle skønne billeder

Taaak

Anmeld

12. oktober 2010

Barbamama

gabriellasmor skriver:

årh hvor er de bare gode!!!

Ja det synes jeg også! Er SUPER glad for dem!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.