All inclusive med børn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

609 visninger
6 svar
0 synes godt om
11. oktober 2010

iris-mor

Faren og jeg skal på fælles barsel fra denne fredag af og frem til midt nov.

Nu har jeg så overbevist mig selv om, at vi da burde udskyde den planlagte ferie til badeland i Holland og benytte os af en afbrudsrejse til sydens sol. ¨

Jeg kan godt lide varme, men faren er ligeglad. Vi har Siri på 8 måneder og Iris er 5 år. Vi behøver ikke noget kulturelt denne gang, bare en pool og masser af is

Så hjælp mig lige, noget i kan anbefale steder, selvskaber osv..??

ida

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2010

K&S

Sharm El Sheik, Hilton Sharks Bay - all inclusive  det var super godt og meget børnevenligt...!

Vi rejste med Atlantis rejser

Anmeld

11. oktober 2010

ekzunz

Du kan evt. melde dig ind i en gruppe på FB som hedder Afbudsrejser. Der kommer dagligt en masse gode tilbud, som jo egner sig rigtigt godt for dem som kan rejse med forholdsvis kort varsel.

Jeg har ikke selv prøvet All Inclusive endnu, men jeg synes det må være en fantastisk afslappende ferieform....

Anmeld

11. oktober 2010

Dictes mor

Tenerife, der var jeg sidste december med mine søstre og min niece, det var bare badeferie og hygge, og der kunne man få all inclusive på hotellet, og der var masser af sjov og ballade for børn

Anmeld

11. oktober 2010

louise8723

iris-mor skriver:

Nu har jeg så overbevist mig selv om, at vi da burde udskyde den planlagte ferie til badeland i Holland og benytte os af en afbrudsrejse til sydens sol. ¨

Jeg kan godt lide varme, men faren er ligeglad. Vi har Siri på 8 måneder og Iris er 5 år. Vi behøver ikke noget kulturelt denne gang, bare en pool og masser af is

ida

æhm nu i er på barsel får i så nogen form for kommunale ydelser?

for gør i det må i ikke rejse og jeg har for nylig læst en artikel om at skat er meget indover lufthavne osv for netop at "fange" folk som gør

bare lige en heads up

Anmeld

11. oktober 2010

louise8723

iris-mor skriver:

ida

http://www.bt.dk/danmark/snydere-gik-i-minister-faelde

der var et link

Anmeld

11. oktober 2010

DK

Sharm El Sheik, Hilton Sharks Bay - all inclusive  det var super godt og meget børnevenligt...!

Vi rejste med Atlantis rejser

Lige præcis!

Vi besøgte bare Royal Grand Sharm, Sharm el Sheik i Egypten.

Vi rejste også med Atlantis som er billigst til egypten

. Hotellet var KANONT lækkert og vi spiste alt deres mad/skyllede grøntsager osv. uden overhovedet at få det mindste tyndmave!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.