Viasat forvirre mig helt vildt... Hjæælp Viasat seere...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

418 visninger
9 svar
0 synes godt om
11. oktober 2010

Mira0911

Viasat forvirre mig ALT for meget.... 

Jeg ville selv sammensætte en pakke... Og tilføje Viasat Helehuset... 

Jeg kan simpelthen ikke finde ud af det... Kan man kun betale årligt og kvartals vis? Køre de slet ikk med månedlig betaling?

Skal man betale noget kontant i starten? Eller bliver det bare tilføjet på regningerne? 

Fortæl gerne hvad I har ved Viasat og om I har Viasat helehuset, hvad I giver pr måned? 

Tusind tak for hjælpen.. :) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2010

louise8723

MoarJ skriver:

Viasat forvirre mig ALT for meget.... 

Jeg ville selv sammensætte en pakke... Og tilføje Viasat Helehuset... 

Jeg kan simpelthen ikke finde ud af det... Kan man kun betale årligt og kvartals vis? Køre de slet ikk med månedlig betaling?

Skal man betale noget kontant i starten? Eller bliver det bare tilføjet på regningerne? 

Fortæl gerne hvad I har ved Viasat og om I har Viasat helehuset, hvad I giver pr måned? 

Tusind tak for hjælpen..  

det betales hver kvartal, og kortafgift hver halve år.

men husk lige at kigge hvad prisen er om måneden for næste år. så stiger det gerne

Anmeld

11. oktober 2010

Mira0911

louise4060 skriver:

det betales hver kvartal, og kortafgift hver halve år.

men husk lige at kigge hvad prisen er om måneden for næste år. så stiger det gerne

Okey... Så er det bare med at kigge penge fra pr måned til kvartals betalingen... ;)

Anmeld

11. oktober 2010

louise8723

MoarJ skriver:

Okey... Så er det bare med at kigge penge fra pr måned til kvartals betalingen...

jaeh men ellers ring derind i stedet og hør om i kan få det månedsvis.. kan man nogen gange

Anmeld

11. oktober 2010

Mira0911

louise4060 skriver:

jaeh men ellers ring derind i stedet og hør om i kan få det månedsvis.. kan man nogen gange

Så lige man godt kan betale månedsvis... 

Ih det er svært at vælge osv... Og få det hele til at passe... Vil jo gerne have det til at passe med når vi flytter i det nye... 

Anmeld

11. oktober 2010

louise8723

MoarJ skriver:

Så lige man godt kan betale månedsvis... 

Ih det er svært at vælge osv... Og få det hele til at passe... Vil jo gerne have det til at passe med når vi flytter i det nye... 

jaeh men mine erfaringer med dem er dårlige men håber det går for jer

Anmeld

11. oktober 2010

Mira0911

louise4060 skriver:

jaeh men mine erfaringer med dem er dårlige men håber det går for jer

Okey... Synes bare de andre udbyder er dyre.. Canaldigital har ikke tv3... 

Anmeld

11. oktober 2010

ekzunz

Vi har været kunder hos Viasat i mange år. Vi har guldpakken (ved faktisk ikke om det hedder det mere) og jeg tror nok den koster 299 pr. md - men jeg er ikke sikker. Og så har vi også ViasatHeleHuset - jeg ved ikke helt hvad det koster.

Jeg synes deres priser er meget ugennemskuelige, jeg ville tilkøbe nogle ting og købe en ny HD optager, men jeg kan simpelthen ikke gennemskue det.

Og ja - det er kun der man kan se TV3, det er rigtigt irriterende.

Vi har også Canal Digital og 2 x MultiRoom - vi bruger en mindre formue på fjernsyn....

Anmeld

11. oktober 2010

louise8723

MoarJ skriver:

Okey... Synes bare de andre udbyder er dyre.. Canaldigital har ikke tv3... 

nej viasat er det eneste med tv3

men fx nu skal i give 99,- men så efter 1 år stiger det til 369,- og kortafgiften er på 798,-

Vi har boxer.. dog ingen tv3.. men det kan man altså godt leve uden

og vi giver 239 om måneden og 389,- for kortafgift

Anmeld

11. oktober 2010

Mira0911

Znuzke skriver:

Vi har været kunder hos Viasat i mange år. Vi har guldpakken (ved faktisk ikke om det hedder det mere) og jeg tror nok den koster 299 pr. md - men jeg er ikke sikker. Og så har vi også ViasatHeleHuset - jeg ved ikke helt hvad det koster.

Jeg synes deres priser er meget ugennemskuelige, jeg ville tilkøbe nogle ting og købe en ny HD optager, men jeg kan simpelthen ikke gennemskue det.

Og ja - det er kun der man kan se TV3, det er rigtigt irriterende.

Vi har også Canal Digital og 2 x MultiRoom - vi bruger en mindre formue på fjernsyn....

Okey... Kommer der ikke en viasat nisse ud og installere parabol osv egentlig? og stå med det selv, skal vi slet ikke... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.