Nøj en dag :S (lidt lang)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

564 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. oktober 2010

camsko88

puha har haft en hård dag
Dagen startede omkring klokken 04.00 ved at jeg vågnede med kramper i lænden og i underlivet, kunne slet ikke rette mig ud gik på wc og opdagede at jeg blødte, ( som starten af mens, lyst blod). fik sovet et par timer, og ringede til lægen da de åbnede, måtte pænt vente til klokken 14.00 før han havde tid til mig

Ved lægen gik det så helt galt, han kunne ikke finde babyens hjertelyd og sendte mig akut til sønderborg sygehus for at blive scannet. jeg tudede hele vejen fra aabenraa til sønderborg. Efter 2 timers venten på sygehuset kom jeg endelig ind til scanning og på skærmen kunne mig og manden se hvordan vores lille baby frisk og frejdig rumsterede der inde.
der var fin hjerte lyd og babyen havde det fint

Har været en hård dag som heldigvis fik en lykkelig slutning

var bare lige nød til at komme ud med det hele......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2010

Leonora

camsko88 skriver:

Dagen startede omkring klokken 04.00 ved at jeg vågnede med kramper i lænden og i underlivet, kunne slet ikke rette mig ud gik på wc og opdagede at jeg blødte, ( som starten af mens, lyst blod). fik sovet et par timer, og ringede til lægen da de åbnede, måtte pænt vente til klokken 14.00 før han havde tid til mig

Ved lægen gik det så helt galt, han kunne ikke finde babyens hjertelyd og sendte mig akut til sønderborg sygehus for at blive scannet. jeg tudede hele vejen fra aabenraa til sønderborg. Efter 2 timers venten på sygehuset kom jeg endelig ind til scanning og på skærmen kunne mig og manden se hvordan vores lille baby frisk og frejdig rumsterede der inde.

Din søde stakkel...sikke en dag. Forstår godt hvis du er ør i hovedet nu. Men heldigvis er der ingen ko på isen. Fik du svar på hvad blødningen skyltes?? Hvor langt er du?

Knus Louise

Anmeld

11. oktober 2010

SaNiNa

Puha der er ikke noget være!

Godt det hele endte godt

Anmeld

11. oktober 2010

betiinsen

er glad for det hele gik godt for dig.. kan godt forstå du blev ked af det..

Anmeld

12. oktober 2010

camsko88

Leonora skriver:

Din søde stakkel...sikke en dag. Forstår godt hvis du er ør i hovedet nu. Men heldigvis er der ingen ko på isen. Fik du svar på hvad blødningen skyltes?? Hvor langt er du?

Knus Louise

ja heldigvis er alt ok jeg er 17+4 idag og mærkede baby imorges

de kunne ikke se hvad blødningen skyldes men så længe det ikke sker igen er der ingen fare

Anmeld

12. oktober 2010

<3

camsko88 skriver:

Her var det konsekvent at de ikke kunne finde hjertelyd så det tog vi meget roligt. Vi kunne jo mærke Tjalfe rumstere rundt. Det er noget med at når moderkagen ligger fortil plus jeg havde meget fostervand (ja intet er for godt til den lille prins ) så skulle det være problematisk.

Men jo sikken en forskrækkelse især når du bløder oveni! Ked af at høre du havde sådan en oplevelse. Og så en anden gang ring direkte til FG - de er der hele tiden! Selvf skal du ikke gå og vente når vi taler blødninger.

Anmeld

12. oktober 2010

Lon1976

camsko88 skriver:

Føj for en forskrækkelse.

Jeg har selv termin den 13/3-11 og har blødt dagligt siden den 14. august uden de kan sige, hvad og hvorfor.

Pøj pøj  krydser for at det ikke kommer igen.

Anmeld

12. oktober 2010

SussieThyssen

Kirle skriver:

Her var det konsekvent at de ikke kunne finde hjertelyd så det tog vi meget roligt. Vi kunne jo mærke Tjalfe rumstere rundt. Det er noget med at når moderkagen ligger fortil plus jeg havde meget fostervand (ja intet er for godt til den lille prins ) så skulle det være problematisk.

Men jo sikken en forskrækkelse især når du bløder oveni! Ked af at høre du havde sådan en oplevelse. Og så en anden gang ring direkte til FG - de er der hele tiden! Selvf skal du ikke gå og vente når vi taler blødninger.

Helt sikkert...fødegang eller lægevagt..og ikke vente.
Du kan godt have haft nogle kraftige plukveer, der har fået lidt blodkar til at briste, uden det betyder noget.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.