Hvor finder jeg skabelon eller sted på nettet til

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2010

Skouboe

MoarJ skriver:

Har ikke købt det til computeren.. Synes det er dyrt.... 

gå ind på http://da.openoffice.org/ og hent officepakken. Den har alt hvad du skal bruge, minder meget om Microsoft's pakke og bedst af alt - den er GRATIS!

Og her kan du hente et skema: http://kvinderogpenge.com/?p=153

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2010

Mira0911

Baagøe skriver:

Google is your friend!  Jeg googlede det lige og der kom en masse forskelligt frem, så det er bare at vælge...

Gjorde jeg også... Men meget af det stod på engelsk, jeg er slet ikke en haj til engelsk... Så turde ikke og gøre noget... 

Det var forvirrende for mig.. 

Anmeld

11. oktober 2010

Pige2009

MoarJ skriver:

Gjorde jeg også... Men meget af det stod på engelsk, jeg er slet ikke en haj til engelsk... Så turde ikke og gøre noget... 

Det var forvirrende for mig.. 

Det lyder mystisk Jeg googlede bare skabelon budgetskema... og vupti - en masse resultater på DK. Som en anden skriver er openoffice og ret godt, så det kan du sagtens bruge

Anmeld

11. oktober 2010

LotteN

har du forhørt dig i banken?

Vi troede nemlig det kostede penge i vores bank, men hvor bankrådiver var så sød at lave det gratis

Anmeld

11. oktober 2010

Mira0911

LotteN skriver:

har du forhørt dig i banken?

Vi troede nemlig det kostede penge i vores bank, men hvor bankrådiver var så sød at lave det gratis

Jeg har kigget på netbank også, der er heller ikke noget... Min rådgiver skal jeg ikke snakke med.. Snakker kun med hende når det virkelig er livsnødvendigt... :)

Anmeld

11. oktober 2010

Snefnug1984

MoarJ skriver:

Hvad for nogen programmer f.eks?

Hent Open office på nettet. Det er gratis og minder meget om Windows's udgave af word, exel osv.

Anmeld

11. oktober 2010

LotteN

MoarJ skriver:

Jeg har kigget på netbank også, der er heller ikke noget... Min rådgiver skal jeg ikke snakke med.. Snakker kun med hende når det virkelig er livsnødvendigt...

jamen så vil jeg da gerne anbefale dig en bank, med en fantastisk dejlig bankrådgiver

Anmeld

11. oktober 2010

Mira0911

SolsikkeBlomst skriver:

Hent Open office på nettet. Det er gratis og minder meget om Windows's udgave af word, exel osv.

Ja det gør jeg lige... :) 

Anmeld

11. oktober 2010

Snefnug1984

LotteN skriver:

jamen så vil jeg da gerne anbefale dig en bank, med en fantastisk dejlig bankrådgiver

Hos min bank, Amagerbanken, kan man selv lave et budget på netbank.. super smart

Anmeld

11. oktober 2010

mor-til-liva

Nykredit har lavet et mega smart budget

http://www.nykredit.dk/informationsSide.do?iwID=/privat/informationsside/diverse/kvikbudget.xml

Det tager ingen tid at udfylde, og tager udgangspunkt i stanard-/ gennemsnitstal... Dem kan du så tilpasse så de passer til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.