Nu kører alt den ballade med min søster jo....
Nu er vores hund syg. I får lige lidt forhistorie.....
Vi købte ham for ca 1 mdr siden af en familie, hvor deres mindste søn ikke kunne tåle ham. Vi købte ham, og troede at alt var i den skønneste orden.
Der gik ikke mange dage, før vi fandt ud af, at han havde en øjenbetændelse. Den lokale dyrlæge sagde, det er en kronisk øjenbet. da han har alt for meget hud i ansigtet (han er en engelsk bulldog). Vi fik en antibiotika behandling og øjendråber. Da behandlingen er ovre kan jeg godt se, at han har ret, for det forsvandt ikke.
Jeg kontaktede den forhenværende ejer, om han var bekendt med dette? Nej det kendte han ikke noget til. Jeg har så i dag fået ham vurderet hos en dyrlæge med speciale i øjensygdomme. Min kære hund HAR en kronisk øjenbetændelse
og han skal opereres imorgen, ellers bliver han blind indenfor meget kort tid 
Jeg ringede den forhenværende ejer op igen i dag, da jeg har fundet en gammel regning blandt hundens papirer. De henvendte sig til en dyrlæge da Dalton (hunden) var 12 mdr pga en øjenbetændelse og hårtab, men vil ikke være ved det. Siger at det må være konen så, for han kender stadig ikke til det. Diagnosen som Dalton har er han født med, og jeg foreslår tidligere ejer et afslag i prisen. Det vil han ikke, så jeg siger til ham, at dette slipper han ikke godt fra. Han har solgt en syg hund, så derfor melder jeg ham, og går højere op med dette.
Vi har givet mange penge for hunden (9500), og skal give 6000 for op, og om nogle år skal han op igen 
Hvordan har man samvittighed til, at sælge en syg hund? Jeg fatter det ikke, men jeg håber at vi har retten på vores side. Vi dummede os GEVALDIGT ved ikke, at lave en købskontrakt, men jeg håber der er hjælp at hente. Overvejer også, at gå til medierne...
Hvad mener i? er det ikke grotesk?
KH Rikke