Jeg har verdens dejligste veninde!!!! Her d. 3.okt kom hun lige pludselig forbi her. Jeg var inde og skifte Carla og så var der en der bankede på. Casper åbnede døren og så hørte jeg hende sige: Er Carla hjemme? Jeg blev helt paf over at hun lige pludselig var her. Så havde den søde kvinde købt en gave til Carla fordi at det var et år siden hun blev døbt (og min veninde bar hende) Jeg blev så rørt altså! Hvor er hun bare dejlig!!! Vi havde selv overhovedet ikke tænkt over at det var et år siden. Men det havde hun husket!!!!
Så fik vi invitation fra min veninde og hendes mand til deres søns barnedåb. Samme aften ringer telefonen og det er min venindes mand. Han spørger om vi har fået invitationen. Ja det har vi. Så siger han at han lige vil spørge mig om noget og jeg tænker: Uha så skal jeg stå fadder! Men jeg skal dælme være gudmor. Jeg begyndte bare at hyle da han spurgte mig. Jeg blev så rørt og så stolt. Det havde jeg slet ikke regnet med. Det er så stort for mig. Så er vi gudmødre for hinandens børn. Det synes jeg er smukt!!! Er bare så glad over det!!!
Anmeld