Termotaske - hjælp ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.180 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. oktober 2010

banaman89

Hej ..

Nu er det sådan at jeg ammer , men pga piller skal Benjamin også have flaske .. Men det er så besværligt ude i byen med en flaske, så jeg ville anskaffe mig en termotaske fra Babysam ..

Men hvis jeg nu køber en dobbelt taske , men kun skal have en enkelt flaske med holder tasken så denne flaske ligeså varm som hvis der var to flasker i ?

Mvh Anna - håber i forstår hva jeg mener

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2010

Sasja77

Hej med dig,

Jeg kender ikke så mange termotasker men jeg vil dog fortælle at vi købte Phillips Avent termotaske og er ikke så glade for den som vi havde håbet Vi gør det at vi varmer datterens MME ekstra varm inden vi lægger den i tasken og den holder sig varm (læs koldlunken) max 1 time. De anbefaler dog også at man ikke må opbevarer mælken længere end det pga bakterier hvilke også er fint nok men i sidste ende mister den varmen alt for hurtigt.....Hvad med en termokande med kogende vand i så du kan varme flasken i vandet? eller invester i sutteflasken med varmepatroner! Den har vi til gengæld været heeeelt vildt glade for!! Kender du den? den hedder iiamo og kan også købes i Babysam, ønskebørn m.f

Hilsen

Sasja

Anmeld

11. oktober 2010

Malthes mor

Et alternativ til en termoflaske er, at varme flasken godt igennem iden I skal ud af døren. Du pakker den ind i en stofble eller ligende. lægger den i en pose, derefter lukker du posen med en klemme eller binder en knude. Og så kommer du den i pusletasken. Den holder sig fint varm. Det er den måde jeg har gjort med begge drenge, hvis jeg lige har skulle ud og shoppe eller andet, og som ikke har varet for længe. Max 2timer.

Hvis det har været længere ture ud af huset. Fx restaurant-besøg, fødselsdage osv. Så findes der brikker af Allomin, NAN o.a. Og så alle de rene sutteflasker, som skal bruges i løbet af dagen/aften.

Anmeld

11. oktober 2010

Sofie

Hej..

Nu har jeg lige fået mit 3. flaskebarn og det vi gør er, at have en termokande (sådan en aflang smal en) og der har vi vandet i. Så har vi pulveret i sådan en beholder, hvor der kan laves til 3 flasker af gangen og så de rene flasker. Vi har ogsåp haft brugt termotaske (det er meget afhængig af hvad vi skal og hvor længe) men der har jeg også kun vandet og så stadig pulveret i beholderen så jeg kan mixe undervejs. Jeg bryder mig ikke om, at have mælken til hende for længe i flasken, hvis jeg ikke kan få den i køleskab (og det kan jeg jo ikke, hvis vi feks. er på shopping

Kh Sofie

Anmeld

12. oktober 2010

klmf

Jeg har også en termotaske fra babysam, der er dobbelt. Har dog ikke været så glad for den, synes dem med flamingo holder bedre varm og kold. Men jeg gjorde det at jeg rullede en stofble rundt om flasken, hvis jeg kun skulle have en med - så holdt vandet sig bedre varmt syntes jeg. Så hældte jeg pulveret i når vi skulle bruge det - man må ikke have varm mælk stående for længe før de skal drikke det pga bakterieudvikling!

Hvis det er en sort, lidt blød taske til 169,- eller deromkring du har kig på, så ville jeg hellere købe dem i Bilka fra Tommee Tippie med flamingoindsats.... De sagde til mig i Babysam at den ka holde enten varmt eller koldt i 4 timer ved stuetemperatur, men det passer slet ikke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.