Samsung 32" fladskærm sælges.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2010

ekzunz

NatasjaL skriver:

Da vi har købt nyt fjernsyn vil vi gerne sælge det andet :-)

Fjernsynet er ca 1 år gammel, garanti bevis medfølger.

Samsung 32" HD-ready

Drejeligt bordstativ.

HDMI ind og udgange, to på bagsiden, og et i siden.

Pc indgang.

Opløsning: 1366 x 768

Ny pris: 4000.-

Sælges for 2000.- i denne uge!

Har vedhæftet et billed af hvordan det ser ud.

Kan godt tage billeder af vores eget hvis det ønskes.

Skriv for mere info :-)

Når man køber fjernsyn nu om dage er en af de rigtigt vigtige ting faktisk om det er MPEG2 eller MPEG4???

Ikke at jeg skal købe det, jeg bor for langt væk...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2010

NatasjaL

Znuzke skriver:

Når man køber fjernsyn nu om dage er en af de rigtigt vigtige ting faktisk om det er MPEG2 eller MPEG4???

Ikke at jeg skal købe det, jeg bor for langt væk...

hvorfor? :-)

Anmeld

12. oktober 2010

NatasjaL

Men det folk der gerne VIL vide det er det: MPEG4!

Anmeld

12. oktober 2010

ekzunz

NatasjaL skriver:

hvorfor? :-)

For ellers kan man ikke se DR og TV2 digitalt - der bliver slukket for et eller andet i 2012 (andre kan sikkert forklare det bedre) og så kan man ikke se fx. DR og TV2 hvis ikke man har MPEG4 - så skal man ihvertfald købe en ekstra boks eller lign. Hvis man modtager signal via fx. Viasat har det ingen betydning.

Man kan faktisk få sine penge tilbage hvis man har købt et fjernsyn og man ikke er blevet oplyst om at der MPEG2 -modtager i - og det er helt tilbage fra november 2007 - iflg. Forbrugerrådet.

Anmeld

12. oktober 2010

NatasjaL

Znuzke skriver:

For ellers kan man ikke se DR og TV2 digitalt - der bliver slukket for et eller andet i 2012 (andre kan sikkert forklare det bedre) og så kan man ikke se fx. DR og TV2 hvis ikke man har MPEG4 - så skal man ihvertfald købe en ekstra boks eller lign. Hvis man modtager signal via fx. Viasat har det ingen betydning.

Man kan faktisk få sine penge tilbage hvis man har købt et fjernsyn og man ikke er blevet oplyst om at der MPEG2 -modtager i - og det er helt tilbage fra november 2007 - iflg. Forbrugerrådet.

hvis det var det ville vi vel for pokker heller ikke selv kunne se det? og det har vi altid haft uanset hvilket steder vi har haft tv kanaler.

Anmeld

12. oktober 2010

ekzunz

NatasjaL skriver:

hvis det var det ville vi vel for pokker heller ikke selv kunne se det? og det har vi altid haft uanset hvilket steder vi har haft tv kanaler.

Jeg har ikke sååå meget forstand på det, og vi kan jo også selv se masser af fjernsyn på vores gamle billedrørs-tv på ungernes værelser. Så det har noget at gøre med hvordan man modtager signalet - og så er det vist også først fra 2012.

Men det er bare rigtigt vigtigt at være obs på når man køber nyt fjernsyn

Anmeld

12. oktober 2010

NatasjaL

Znuzke skriver:

Jeg har ikke sååå meget forstand på det, og vi kan jo også selv se masser af fjernsyn på vores gamle billedrørs-tv på ungernes værelser. Så det har noget at gøre med hvordan man modtager signalet - og så er det vist også først fra 2012.

Men det er bare rigtigt vigtigt at være obs på når man køber nyt fjernsyn

det tager vi ikke så tungt :-)

til den tid skal vi garanteret have nyt igen.

Anmeld

12. oktober 2010

petersmor

NatasjaL skriver:

det tager vi ikke så tungt :-)

til den tid skal vi garanteret have nyt igen.

Har sendt pb til dig

Anmeld

12. oktober 2010

NatasjaL

petersmor skriver:

Har sendt pb til dig

Har ikke modtaget noget :-)

Anmeld

12. oktober 2010

petersmor

NatasjaL skriver:

Har ikke modtaget noget :-)

Har sendt igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.