tom fostersæk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.816 visninger
12 svar
0 synes godt om
11. oktober 2010

dunja

hejsa alle sammen.

jeg var på hvidovre igår og blive scannet da jeg havde smerter og en lille smule udflåd.

jeg er kun i uge 5 og fostersækken så tom ud, men jeg har lige taget en graviditettest idag som siger positiv li med det samme.

kan det passe at fostersækken er tom når testen siger positiv ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2010

Kløver

patricia skriver:

hejsa alle sammen.

jeg var på hvidovre igår og blive scannet da jeg havde smerter og en lille smule udflåd.

jeg er kun i uge 5 og fostersækken så tom ud, men jeg har lige taget en graviditettest idag som siger positiv li med det samme.

kan det passe at fostersækken er tom når testen siger positiv ?

Hm ja, for man har jo stadig hcg i blodet, så kan desværre godt vise positiv stadigvæk, håber alligevel det bedste og sender en stor krammer

Anmeld

11. oktober 2010

dunja

øv ikk lige det svar man håbede på

Tak, vi glæder os til at få svar imorgen.

jeg er trodsalt kun i 5 uge så håbede lidt på grunden til fostersækken er tom er fordi den lille bebs er for lille til at se i nu

Anmeld

11. oktober 2010

Kløver

patricia skriver:

øv ikk lige det svar man håbede på

Tak, vi glæder os til at få svar imorgen.

jeg er trodsalt kun i 5 uge så håbede lidt på grunden til fostersækken er tom er fordi den lille bebs er for lille til at se i nu

jeg håber da for jer det er sådan det forholder sig. Hvordan er du blevet scannet, på maven eller vaginalt ?

Anmeld

11. oktober 2010

CamillaValby

Jeg følger lige med. Giver du lige en update i morgen ?

for at alt er som det skal være.

Anmeld

11. oktober 2010

ivfmarie

Det er faktisk for tidligt at se hjerteblink endnu... Først i slutningen af uge 6 kan man sige noget sikkert ... såååå  Det kan sagtens tænkes at du er fint gravid!

Anmeld

11. oktober 2010

dunja

ja jeg giver en update imorgen

jeg blev scannet vaginalt, og hun kunne ikke se andet end en tom fostersæk, og hun fortalte at jeg er i uge 5ca.

jeg håber såen at tallene fra blodprøven er gode og den lille bebs ikk er stor nok til at finde men jeg tror ikk rigtig på det

jeg har ikke blødt.

Anmeld

11. oktober 2010

dunja

er der nogen af jer der ved om det er normalt fostersækken er tom i uge 5 ?

Anmeld

11. oktober 2010

Blyb

patricia skriver:

er der nogen af jer der ved om det er normalt fostersækken er tom i uge 5 ?

Jeg blev også scannet i uge 5 og der kunne vi også kun se blommesækken, dog med en lille hvid skygge. Jeg blev yderligere scannet da jeg var 6+4 og der så vi hjerteblink.

Så hvis jeg var dig ville jeg tage den med ro og evt. bede om en ny scanning, når du er lidt længere henne. Men dit hcg vil kunne fortælle meget om der er noget eller ej.

Mit hcg lå på lidt over 1000 i 5 uge.

Krydser fingre for dig!

Blyb 7+3

Anmeld

12. oktober 2010

dunja

hcg tallet var fint.

vi skal til ny scanning på mandag så der håber vi vi ka se bebs

jeg har bare haft noglepletblødninger her til aften, men det sker vel for en del uden det betyder noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.