Mærke liv :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

396 visninger
2 svar
0 synes godt om
11. oktober 2010

Lotte14

Jeg er i uge 26 (25+5). Jeg har siden uge 20 (ca.) mærket liv hver dag, men de sidste par dage har jeg ikke rigtig mærket ham (kun ca. 1-2 spark om dagen), og her idag har jeg slet ikke mærket ham endnu, ved godt at klokken kun er halv 6, men alligevel bliver jeg lidt nervøs.

Nogle af jer der har prøvet det? Nogle gode råd?

På forhånd tak.

//Charlotte 25+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2010

Lillefe

Har du prøvet at lave et glas isvand evt.? og ligger dig på ryggen og drikke det? det har min jordmor sagt at jeg skulle hvis jeg ikke kunne mærke noget..(ikke at jeg haft behov da min er en rigtigt vildbasse) hvis der så ikke sker noget så skal du ringe til FG

Anmeld

11. oktober 2010

mortilnoahogmelina

Jeg mærker ikk altid lige meget til min lille baby , bare du mærker ham et par spark om dagen , nogen gange så er de "udkørt" de små kære i maven og rør sig ikk så meget . 

Hvis jeg feks laver meget i løbet af en dag , så lægger jeg slet ikk mærke til om den lille sparker i løbet af dagen men når jeg ligger mig på ryggen så får jeg da lige et spark eller to . Prøv det engang ligge og slappe af og drik et glas isvand hvis ikk det hjælper så ring til din FG så kan de finde hjerte lyden Så slapper du mere af . 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.