Hvad kattemad er så bedst??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.600 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. august 2008

Kloster

Så lige at man kan få noget i Super Best der hedder Perfect Fit. Er det godt(?)

Hvad med Royal Canin(?)
Ell kattemad fra Olivers(?)

Vores gamle hankat er kastreret og har derved hørt, han ikke kun må få tørkost pga han jo ikke strinter...

(H)
Kloster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2008

MorCamilla

Vi brugte Royal Canin til vores kat, da vi havde ham.. Det synes vi var det bedste... ;)

Anmeld

1. august 2008

SaNiNa

vi bruger osse royal canin og det har vi været rigtig glad for de var hele tiden syge da vi købte det billige

Anmeld

1. august 2008

Loggidut

royal canin, tørkost, det har fungeret helt godt her hos os!

Anmeld

1. august 2008

1977

Profilbillede for 1977
Svigermors (alt for gamle) kat får Wiskas. Både tør - og vådfoder. Jeg skal desværre ikke kunne sige om det er bedre end så meget andet.

Anmeld

1. august 2008

Katjaro

Vi er klart mest til Hills Science Diet (og det var min gamle bekendt og dyrlæge også).

Vi har også en kastreret hankat, og har aldrig hørt at det skulle være et problem med tørfoder, så længe det er ordentlig kvalitet.

Vi har prøvet Royal Canin - men hans l*rt lugtede simpelthen værre end det ellers gør - så ud med det :)

Jeg ville ikke selv vælge det fra SuperBest, og mener at kunne huske at Olivers blev testet en gang af Tænk - og det var ikke supergodt - men det kan være jeg husker galt.

Hilsen katja

Anmeld

2. august 2008

Zuzet

Hejsa

Alle de "dyre" mærker er gode dvs. Hills, Royal Canin, Iams, Eukanuba og de kan alle købes hos dyrehandleren og i forskellige str sække.

Det kan dog bedst betale sig at købe en stor sæk og så bare holde den godt lukket til.

God shoppelyst og husk det også bedre kan betale sig at købe det gode kvalitets kattesand

Hilsen

Lotte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.